Avi Omzette naar mpg

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
hallo ik heb een film gedownload team america world police mar dit is een .avi bestand deze zou ik graag om willen zetten in mpeg ik heb het programmatje tpmg maar als ik de file dan wil omzette dan zegd ie file nog supported

Ga HIER maar eens snuffelen.

Waarom trouwens omzetten? Als je de goede codecs hebt kun je het zo branden (met Nero tenminste).

ja voor nero is er toch een plugin waarmee die het omzet naar mpg maar die avi file is 700 mb en als k dan wil branden als vcd zegd nero bestand is 850 mb ofzo

Hoe groot is die avi?
Het zou wel eens kunnen dat je het zowiezo op 2 cd's moet branden. Wil je dus op cd's branden?

Als je het op dvd doet kun je direct branden.

nou ik heb nog geen dvd brander jammer genoeg

maar als die avi film 700 mb is kan die toch op een 700 mb cd-r

foutmelding bij tmpg encoder is

c:\bestanden\films\team.america\team.america.2004.dvdscr.avi can not open or unsupported waar kan dit aan ligge

als ik de cd in 2e wil delen kan ook nie zegd ie illegaal mpg file

Laatst bewerkt:
Verjaardag gehad, dus te druk.
ja voor nero is er toch een plugin waarmee die het omzet naar mpg maar die avi file is 700 mb en als k dan wil branden als vcd zegd nero bestand is 850 mb ofzo
Je ziet het. Dat bestand is 850mb uiteindelijk. Dat zal wel voor het menu zijn en wat administratie.

Als je unsupported ziet staan dan kan het komen dat je niet genoeg codecs in huis hebt. Probeer zoveel mogelijk codecs te installeren. Ook van DivX de hele ratteplan.

als ik de cd in 2e wil delen kan ook nie zegd ie illegaal mpg file
Probeer het eens met:
avi_mpg 2_splitter
of
all video splitter

Als dat dan wel lukt ga dan op SVCD branden. Je bent nu toch al 2 cd's kwijt. Dan liever ene betere kwaliteit. Ook van alles beste kwaliteit instellen bij Nero.

Laatst bewerkt:
er is toch sown codec pack die alles codecs in zich heeft?

hardstikke bedankt elisa heb de xvid cocec geinstalleerd en hij wil nu wel

nu heb k nog een vraag

Ik heb de onderiteling eringezet maar het geluid loopt voor op de ondertiteling

Zodra jij dat hebt ontdekt mag je het mij vertellen.
Ik zit al een hele tijd met Enya die zingt terwijl ze niet behoort te zingen :p
Zover ben ik dus ook nog niet.
Misschien heeft Tazman meer info voor je.
Laat je het weten?

k heb hem omgezet naar mpg maar nu heb ik gen geluid

Misschien heb je wel geluid maar hoor je het niet met Nero. Overkomt mij ook veel.
Rechtsklik eens op dat file en speel de mpg af met Mediaplayer (of andersoms met Nero)

Je kunt ook nog proefbranden op een rewritable. Dan weet je het gauw genoeg.
Alle begin is moeilijk ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan