Avi omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoedje8

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Berichten
176
Goedemorgen, Ik probeer een avi om te zetten naar mpeg.Ik heb bijna alle topics hierover gelezen en uit geprint. Ik kom er helaas niet uit. Ik krijg bij nadat ik Template (TMPEGenocder) heb gedaan en dan op start: To playabck MPEG 2 file, dvd player software needs to be installed.Ik heb Elite-on DVDRW LDW-8115. Wie kan mij helpen alvast bedankt Helga
 
Je probeerd zo te zien een mpeg2 ofwel een Svcd te maken.
dan geeft tmpg inderdaad de melding dat dit pas afgespeeld kan worden als je een mpeg2 codec geinstaleerd hebt.
als je deze geinstalleerd hebt of je wilt nee ik aan de film omzetten naar mpeg 2 ( Svcd ) om hem op een standalone speler te kunnen bekijken kun je gewoon doorgaan met omzetten.
 
Hoi, Als ik het goed begrijp moet ik het dus negeren als ik dat doe en dan op start druk krijg Can't load P3package.dll. P.S. Wat vul ik in als ik Tmpeg open bij select format Helga
 
Geplaatst door hoedje8
Hoi, Als ik het goed begrijp moet ik het dus negeren als ik dat doe en dan op start druk krijg Can't load P3package.dll. P.S. Wat vul ik in als ik Tmpeg open bij select format Helga

Can't load P3package.dll heeft er hoogst waarschijnlijk mee te maken dat tmpgecnoder niet juist geinstaleerd is.

Wat je bij select format invult is afhankelijk wat je wilt maken en welke framerate het avi file is.

heb je een framerate van 25 fps dan kies je voor PAL is de framerate 29.97 kies je voor NTSC
daarna kun je kiezen wat je wilt een vcd (video cd) of svcd ( super video cd )

1 en ander is afhankelijk waarmee je de film straks wilt gaan afspelen.
er zijn nog zat standalone spelers die geen super vcd aan kunnen, dan zul je dus moeten kiezen voor vcd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan