avi op telefoon zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronald99

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2004
ik zou graag een avi film op mijn mobiel willen zetten hoe doe ik dat? ik heb al eens gezocht op google en een proggie gevonden genaamd super maar dat werkte niet
ik weet ook niet waarin ik hem precies moet zetten

ik heb een motorola black razr v3 wie kan mij helpen

ronald

Hoi,

Heb je geen software bij je telefoon gekregen?
Daarmee kan je via een USB kabel ( die je er ook bij moet hebben gekregen) of via Bluetooth ( mits je dat hebt) bestanden overzetten van je PC naar telefoon.

Dan heb je sowieso een hoop geheugen op die telefoon nodig.
Kan het er wel op?
.avi zijn, over het algemeen, erg grote bestanden.

Hoi,

Heb je geen software bij je telefoon gekregen?
Daarmee kan je via een USB kabel ( die je er ook bij moet hebben gekregen) of via Bluetooth ( mits je dat hebt) bestanden overzetten van je PC naar telefoon.

dat heb ik wel maar ik kan niet zo een avi film overzetten daar voor moet je volgens mij een 3pg ofzoiets bestand voor hebben en dat zoek ik

En kan die telefoon die .avi dan ook afspelen, vraag ik mij af.

dat heb ik wel maar ik kan niet zo een avi film overzetten daar voor moet je volgens mij een 3pg ofzoiets bestand voor hebben en dat zoek ik

Als jou telefoon zo'n bestand ondersteunt (wat ik betwijfel) dan moet je hem zo kunnen overzetten.

Ik vermoed dat TS eerst de .avi om moet zetten naar een .mpg en dan moet hopen dat zijn telefoon dat afspeelt.
Kan me met geen mgelijkheid voorstellen dat er mobiele telefoons zijn die een .avi afspelen, laat staan voldoende geheugen aan boord hebben.

Bij mij is het MPEG 4 in ieder geval en dat kan ik zo overzetten,zowel met de software van de telefoon of de XP Bluetooth software.

moet ik geen 3gp want dat is het type van het filmpje die er al op stond en ik denk ook niet dat de telefoon avi kan lezen want hij wijst ze af

weet iemand een 3gp converter te vinden?

5 minuten krijg je nooit in je telefoon vrees ik.

sorry ik wil geen ruzie hier maar google is wel het makkelijkste antwoord daar had ik ook al op gezocht
toch bedant allemaal ik bedenk me net dat ik ook op torrents kan zoeken dus dat doe ik

Nee hoor,je maakt geen ruzie maar daar staan zoveel convertors. Alleen gratis is gewoon een probleem tenzij je creatief gaat doen....;)

Het wordt niet als ruzie op gevat hoor, we zijn wel wat gewend.
Maar de manier om het te zoeken is Google en blijkbaar had je daar toch nog niet echt goed gezocht ;)
Anyway, ik ben erg benieuwd of het gaat lukken, omdat de meeste telefoons helaas nog erg weinig geheugen aan boord hebben.

het is me gelukt ik heb een converter gevonden die een *.avi van 31.3 mb convert naar een *.3gp van 2.17 mb beide zijn 4 min. en 5 sec hij staat nu goed op mijn mobiel
:thumb: :)

het is dus wel mogelijk :)

het is me gelukt ik heb een converter gevonden die een *.avi van 31.3 mb convert naar een *.3gp van 2.17 mb beide zijn 4 min. en 5 sec hij staat nu goed op mijn mobiel
:thumb: :)

het is dus wel mogelijk :)

Welke converter is dat als ik vragen mag? Ik ben ook op zoek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan