wim gommers
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 aug 2004
In de map ''Video`s'' van mijn bibliotheken (O.S. Win 7 Pro) staat een groot aantal .avi-videobestanden. Enkele van die bestanden vertonen slechts een pictogram met in grote letters AVI. De overige bestanden echter geven mij direct een indicatie van hun inhoud door middel van een afbeelding. Nu zou ik graag dat .AVI pictogram willen vervangen door een afbeelding, doch tot dusver zonder resultaat.
Via ''weergave'' in het venster ''folders'' staat ''altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen'' uitgevinkt en ''bestandspictogram op miniaturen weergeven'' aangevinkt. Voorts staat in ''menu beeld'' op de werkbalk in Verkenner ''Tegels'' geselecteerd. Ik geruik zowel Windows Media Player als VLC Player voor het afspelen van dergelijke videobestanden.
Dat alles leidt helaas niet tot het door mij gewenste resultaat.
Kan iemand mij zeggen op welke wijze ik - in plaats van het .AVI-pictogram - een afbeelding van de inhoud van het betreffende bestand in mijn map ''Video`s'' kan zien?
Bij voorbaat hartelijk dank voor Uw reactie!
Via ''weergave'' in het venster ''folders'' staat ''altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen'' uitgevinkt en ''bestandspictogram op miniaturen weergeven'' aangevinkt. Voorts staat in ''menu beeld'' op de werkbalk in Verkenner ''Tegels'' geselecteerd. Ik geruik zowel Windows Media Player als VLC Player voor het afspelen van dergelijke videobestanden.
Dat alles leidt helaas niet tot het door mij gewenste resultaat.
Kan iemand mij zeggen op welke wijze ik - in plaats van het .AVI-pictogram - een afbeelding van de inhoud van het betreffende bestand in mijn map ''Video`s'' kan zien?
Bij voorbaat hartelijk dank voor Uw reactie!