Avira of Eset?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jheroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2001
beiden komen prima uit tests maar welke zou je nu kiezen?

antivirusproducten dan he, geen firewall

ja... maar als gratis virusscanner is Avira nog steeds de ongekroonde koning. Eenvoudig, straight-to-the-point antivirusprogramma dat bovendien geen absurd hoge eisen aan je systeembronnen stelt. Doet zijn werk grondig maar onopvallend. Er verschijnt in de regelen om de paar dagen een update, dus dat zit ook wel goed.

Wil je meer, bieden ze ook nog een internet-security-pakket met firewall en wat andere toeters en bellen. Kost je een appel en een ei, en je bent er zeker zo goed - ik durf zelfs wel te zeggen beter - mee af dan Norton, McAfee of andere commerciele producten.

dus nod komt helemaal niet in beeld?
terwijl het toch een van de betere scanners is ...

An Avira a day ....keeps the doctor away en dat al zo'n jaar of 4 a 5 jaar dat ik het gebruik. (Begonnen als AntiVir)

Geen aspirientje nodig gehad sinds........

An Avira a day ....keeps the doctor away en dat al zo'n jaar of 4 a 5 jaar dat ik het gebruik. (Begonnen als AntiVir)

Geen aspirientje nodig gehad sinds........
hij is trouwens ook nog goedkoper dan nod én komt beter uit de laatste test :thumb: denk dat ik maar avira ga doen

Zeker een prima scanner.

Maarre, ook Kaspersky als lid met korting te krijen hoor.

Probeer gewoon beide virusscanners, (er is een trial van NOD32 te downloaden) en bepaal zelf welk programma je fijner vindt werken. Hou tests in de gaten, maar laat je niet te veel beïnvloeden door cijfertjes.

Nou ik gebruik all vanaf men eerste Winows 98 tje Avaria en nu in men XP gebruik ik em nog.

Suppergoede 4rus scanner en hij doet zen scans heel grondig ook.
Ik zou hem nemen.

Ik heb ook al een tijdje ESET, doet goed zijn werk en nog nooit een virus gehad!

Eset en avira lijken goed op elkaar.

Kaspersky en bitdefender lijken goed op elkaar.

Maar eset en avira lijkt niet op kaspersky en bitdefender.

kaspersky 2009 en bitdefender 2009 blokkeerd veel meer, maar soms teveel. Dat is best nutteloos en soms ook irriterend en zelfs soms negatief -grappig- hoe ze te werk gaan. Laatst deed ik bijvoorbeeld een register scan met een programma en kaspersky maakte van elk gevonden sleutel een nutteloze regel terwijl de foute sleutels verwijderd moesten worden. De regel lijst zal zo erg snel onoverzichtelijk worden!

Mijn voorkeur gaat toch ook naar eset en avira zoals in topic titel staat. Als je gratis wilt neem dan sowieso avira! Als je betalend wilt, zou ik voor eset gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan