aw64 soundblaster

Status
Niet open voor verdere reacties.

u346281

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2003
Berichten
13
Ik heb een vraag met betrekking tot de soundkaart aw64 soundblaster.Ik heb overal op internet rond gekeken maar ik vind niet de goede driver hiervoor.
Ik ben de instalatie cd kwijt ,
Wat moet ik nu doen om toch geluid te krijgen?
 
Ik neem aan dat AW64 het type is ??
Mag ik het merk ook effe dan ga ik effe voor je zoeken!
 
de juiste drivers zien te vinden; er zijn mensen die meezoeken (hint) als je nog effe wat meer specs plaatst betreffende geluidskaart en OS.
 
Hoi Bennie,

Bij navraag is het de creativ aw64 pnp.
Alvast bedankt.
 
mijn besturingssysteem heeft windows 98 maar aan de drivers die ik overal heb gedownload werken niet.De drivers heb ik wel maar ik mis iets maar ik weet niet wat.
 
Kun je je probleemstelling nog een keertje uitvoerig neerzetten, om onduidelijkheden te voorkomen Bvd.
(wees niet bang om te uitgebreid je vraag uit een te zetten!)
P.s. staat in je eigenschappen (geluidsinstellingen) wel eea aan qua volume of misschien heeeel zacht?
 
u346281,


Jij bedoelt de andere utilities die op de cd erbij staan?


Remy
 
Volgens mij hebben we het hier niet alleen over de drivers???????
 
Ik begin het gevoel te krijgen dat ik updates gedownload heb want ik krijg helemaal geen geluid.
 
Ja, ik wil niet rot doen hoor maar als je gewoon het lijstje op de Creative site afloopt kan er eigenlijk niks fout gaan en haal je de juiste drivers binnen!!:D
 
Geplaatst door u346281
Ik begin het gevoel te krijgen dat ik updates gedownload heb want ik krijg helemaal geen geluid.
da's vervelend; helemaal niets of hoor je bij andere programma's wel wat?
(staan je geluidsprekers aan?)
 
Zoals al eerder vermeldt heb ik die drivers geprobeerd maar het werkt nog niet.Ik begin bijna te geloven dat mijn kaart kapot is.Bennie ik wil niet rot doen hoor maar als jij ooit geld wil genereren op deze manier krijg je het moeilijk. Groetjes U346281
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan