AX800XT Asus loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roekie

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2003
Ik heb net een AX800XT videokaart van Asus in mijn pc gezet en bij ieder spel gaat de pc op blauw, hij loopt helemaal vast, ook bij 3dmark05 !
Heb de drivers van Asus en van ATI geprobeerd met verschillende instellingen maar helaas !
Ik krijg ook bij het opnieuw opstarten van de pc een bericht van de bios dat de cpu frequentie is teruggezet, ik moet de bios weer veranderen !
Heel raar !

Windows Xp
amd Athlon 3200+
Asus AE800XT TVD
Voeding 400 w

Laatst bewerkt:
Beeld wordt blauw zeg je?

Dus een BSOD (aka Blue Screen of Death). Wat staat er in dit blauwe scherm dan qua informatie?

Het is geen XP blauw scherm, dus geen foutcode, en alleen bij 3D spellen en dergelijke !
Als ik na de crash de pc opnieuw start geeft hij aan dat de pc niet goed is afgesloten en staat de kloksnelheid van de amd processor op veilig (1100 mhz) in plaats van 2200 mhz !
Asus a7n8x moederbord !
Misschien te weinig voeding ??

Geplaatst door Muurhond
Beeld wordt blauw zeg je?

Dus een BSOD (aka Blue Screen of Death). Wat staat er in dit blauwe scherm dan qua informatie?

De voedingskabel naar de videokaart wel goed aangesloten? Eerst de oude drivers, van je vorige videokaart, verwijderd en toen de nieuwe geplaatst en geinstalleerd?

Welk merk voeding heb je?

Geplaatst door crash
De voedingskabel naar de videokaart wel goed aangesloten? Eerst de oude drivers, van je vorige videokaart, verwijderd en toen de nieuwe geplaatst en geinstalleerd?

Welk merk voeding heb je?

Ja de kabels zijn oke en oude drivers eraf voor installatie !

400w voeding merk Huntkey ! nieuw !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan