Azureus, bitlord, alles...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yo-Z
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
je kunt voor torrents best een dynamisch IP hebben. Dat is ook makkelijker want [hoewel de meeste providers dat niet te vaak doen] het kan zo maar zijn dat als jij je PC een nachtje uitgeschakeld hebt, jouw IP nummer aan een ander toegewezen is.. en dan heb je helemaal geen internet meer... static IP is handig als je dag en nacht je PC aan laat staan... [dat doe ik dus omdat ie constant druk is]. De poort die je op azureus open zet moet je ook op je router open zetten... Welke getallen bedoel je? die 192.168.x.x is redelijk standaard bij alle routers. Het IP nummer in de router krijg je van de provider.

Heb je Bitcomet ook geprobeerd?

Router

Nee, niet 192.168.xx.xx maar 85.44.xx.xx <= zoiets
de 192.168.xx.xx gebruik ik om in te loggen in mijn router, maar die ander is denk ik mijn online ip.

Programs die ik onderhand gebruikt heb:
Bitlord, bitcomet, bittorrent, azureus en bittornado
Ik ben het meest te spreken over bitlord, ''comet en azureus. Maar ik heb niet het idee dat het bij de één sneller gaat dan bij de ander...:confused:

Zijn er btw aan te raden poorten voor azureus tussen de 40000 (precies getal weet ik niet meer) en de 60000 (idd:p )? Ik gebruik nu een willekeurige: 51161. Zou daar nog iets aan kunnen liggen?

Ik heb trouwens ook naar die wiki gekeken, kan er iemand die zo slim is, zo'n tabbelletje maken voor een 4098/256 kbp/s verbinding? als dat het is sla ik mijzelf voor de komende 7 dagen knockout:D :p

eigenlijk heb ik echt alles al geprobeerd, mijn NAT-problem is opgelost alleen de snelheid wil maar niet omhoog, er is gewoon nog iets is dat de verbindingen blokt, maar, ik heb een - lijst uitzonderingen in windows firewall
- avg free edition kan geen poorten blokkeren (dacht ik)
- en er zit nog een firewall in de router maar die staat helemaal uit, omdat ik die gewoon erg vaag vond om er uitzonderingen in te zetten:rolleyes: .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan