Azureus connectie/nat problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MasterJ22

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2006
Berichten
5
Ik probeer azureus al een tijdje te laten werken maar het lukt maar niet. Ik gebruik een Linksys WRT54G draadloze router. Ik heb al poorten open gezet in het port forwards menu, maar nog steeds blijft er een nat probleem voordoen. Azureus geeft ook aan dat het "firewalled" is maar ik heb m'n firewall uitgeschakeld en heb verder geen virusscanner op me computer staan zover ik weet. Er staat ook dat het DHT firewalled is, ook al heb ik geen idee wat dat is. Als iemand een oplossing heeft zou ik het graag willen weten.
bvd. Jorik
 
Helaas heb ik er niks aan gehad, maar als iemand nog andere info heeft zou dat heel fijn zijn.:)
 
Kun je helemaal niets downloaden ?

Momenteel draait Azureus bij mij terwijl hij 2 bestanden aan het afhalen is.

De éné download heeft een geel bolletje => NAT-probleem

De andere download is groen => perfect in orde

Vraag is dus hoe Azureus een NAT-probleem herkent. Heeft het enkel met je router te maken ? ? De snelheid is momenteel 200kb/s voor allebei samen. De gele gaat trager maar daar zijn ook minder aanbieders.
Ik lig er niet wakker van, afhaaltijd speelt niet zo'n rol bij mij.

PS : Als ik onder Gereedschappen => NAT/Firewall de test uitvoer is alles wel OK

Wat krijg jij voor melding ??
 
Is je internet ip wel zeker 192.168.1.1 verder moeten de poorten misschien op TPC(TCP) staan ipv UDP

Of zet hem op both :)
 
Ik heb al uitgevonden dat het op udp moet staan, en 192.168.1.1 is het addres van de router.
 
Blijkbaar lukt het downloaden ? Al 31 MB van de 161 MB ;)

Je snelheid is inderdaad niet wat het moet zijn 3,6 Kb/s :confused:

Je hebt wel maar 2 aanbieders (op dit moment) en als die hun uploadsnelheid beperkt hebben .... kan je er maar weinig aan doen, eventueel op een ander tijdstip eens proberen.

Ik zou eens een torrent downloaden waarvoor heel veel aanbieders zijn en nakijken wat voor een snelheid/bolletje die geeft. Lukt die wel dan heb je hetzelfde "probleem" als mij en ligt het niet aan de router maar aan bijv. het aantal aanbieders, ...

Succes en laat nog iets weten :thumb:
 
Ik heb een torrent met 46seeders!! geprobeerd, en de download snelheid was nogsteeds hetzelfde dus het is echt iets anders helaas.
 
heb je je router ook ingesteld op port forwarding? Heb je de goede poorten wel aangeroepen in Azureus?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan