azureus download traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

jevetoplay

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2005
Goedenmiddag,

wie kan me helpen met het prg. : Azureus ; is er iemand die verstand heeft van dit programma en me misschien kan vertellen hoe dit dit prg. het beste kan instellen want het downloaden van een muziekcd'tje gaat supertraag terwijl een 1024/512 abb. heb afgesloten via Compuserve.
Ook al download ik van iemand anders met een verbinding, het binnenhalen blijft traag; ik heb de upload op 45 kB/s en download op ongelimiteerd
Alvast heel erg bedankt.

gr
Jeffrey

:thumb:

Misschien is dit iets 1024/512 zijn Kb (Kilobits) de snelheid in Azureus is KB (kiloByte) hety verschil is factor 8, dwz: 1024Kb down is 128 KB down en 512 Kb up is 64 KB down.

Wat ook zou kunnen is dat het wel 1024/512 KB zijn en dat er ergens anders in het netwerk vertragingen zitten, bv bij 1 van de andere peers. Zijn er veel mensen het bestand aan het seeden ? Het is nl niet alleen van jouw snelheid afhankelijk maar ook van de snel;heid van degene van wie je download. Zijn de "balletejs" voor de downloads groen ? Nee dan heb je mogelijk een NAT probleem.

Geplaatst door GForze
Misschien is dit iets 1024/512 zijn Kb (Kilobits) de snelheid in Azureus is KB (kiloByte) hety verschil is factor 8, dwz: 1024Kb down is 128 KB down en 512 Kb up is 64 KB down.

Wat ook zou kunnen is dat het wel 1024/512 KB zijn en dat er ergens anders in het netwerk vertragingen zitten, bv bij 1 van de andere peers. Zijn er veel mensen het bestand aan het seeden ? Het is nl niet alleen van jouw snelheid afhankelijk maar ook van de snel;heid van degene van wie je download. Zijn de "balletejs" voor de downloads groen ? Nee dan heb je mogelijk een NAT probleem.

Ja, "balletjes"zijn groen ; downloadsnelheid komt bij niet boven de 40.0 kB/s.
Volgens mij zijn er 4 aan het seeden....

bedankt voor de snelle reactie.
gr
Jeffrey
:) :thumb: :)

De kans is in dit geval groot dat je gewoon het maximale haalt, wat haalbaar is met deze torrent, bv omdat er maar 40 KB wordt geupload (door bv 4 mensen) maar als er nog meer leechers zijn dan nemen deze ook een deel van de bandbreedte van de seeders.

Als je balletjes groen zijn lijkt het in ieder gavel niet bij jou te zitten.

Geplaatst door GForze
De kans is in dit geval groot dat je gewoon het maximale haalt, wat haalbaar is met deze torrent, bv omdat er maar 40 KB wordt geupload (door bv 4 mensen) maar als er nog meer leechers zijn dan nemen deze ook een deel van de bandbreedte van de seeders.

Als je balletjes groen zijn lijkt het in ieder gavel niet bij jou te zitten.

:thumb: bedankt voor je reactie, dan zal het inderdaad wel zo horen en misschien wil ik wel teveel.

gr
Jeffrey

Ik heb 1.6mbit internet, bij mij is de gem. download snelheid rond de 85KB/sec. het is ook zo als je meer upload dan gaat de downloadselheid omhoog.

Tijdens het downloaden kun je beter de uploadselheid op 5kb max zetten, en als je dan klaar bent dan moet je hem laten uploaden op vollesnelheid tot dat er bij de deel verhouding ogeveer 1.500 staat.

Geplaatst door hendridevries
Tijdens het downloaden kun je beter de uploadselheid op 5kb max zetten, en als je dan klaar bent dan moet je hem laten uploaden op vollesnelheid tot dat er bij de deel verhouding ogeveer 1.500 staat.

ok bedankt Hendri, zal dit eens gaan uitproberen.

thanx
gr
Jeffrey :thumb:

met bittorrent haal je geen top snelheden. het aanbod is alleen interessant. zet portforwarding eens aan, typ je router ip in bij IE of firefox [weet ik veel wat voor browser je hebt].

zoek die opties af totdat je ergens nummers van poorten ziet staan. zet deze eens open. wedden dat je downloads snel gaan.

Geplaatst door -[Solid]-
met bittorrent haal je geen top snelheden. het aanbod is alleen interessant. zet portforwarding eens aan, typ je router ip in bij IE of firefox [weet ik veel wat voor browser je hebt].

zoek die opties af totdat je ergens nummers van poorten ziet staan. zet deze eens open. wedden dat je downloads snel gaan.

ok bedankt, werkt inderdaad beter !

gr
Jeffrey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan