Azureus: Kan voltooid bestand niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kerplunk

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2003
Berichten
115
Ik gebruik Windows Vista Home Premium en Azureus 2.5.0.4

Wanneer ik een bestand gedownload heb en hij dus onderin bij de voltooide bestanden komt te staan, is hij nergens op mijn harde schijf te vinden!
Ik heb in de configuratie van azureus opgezocht welke map het zou moeten zijn, maar daar staat het echt niet. ook met de zoekfunctie vind ik niets.

iemand enig idee hoe ik dit op moet lossen?
 
Verander in de instellingen even de downloadmap (bijv. My Downloads op de HD (C:)).
Het gebeurt vaker dat doelmappen van progjes niet werken.
 
Ik dácht dat het probleem opgelost was. maar na het downloaden van 2 bestanden, doet hij het wéér niet!!
wanneer ik iets download, is het niet in de goede map te vinden. Ook de torrent zelf, die hij hoort op te slaan, staat niet inde desbetreffende map. Wanneer ik ín azureus de mappen aan wil passen en ik open in die configuratie het mapje waarin het terecht zou moeten komen, zie ik de bestanden wél staan!

ik dacht dat het misschien met die beveiliging te maken had in windows vista, maar als ik voor alle gebruikers volledige rechten wil geven over de azureus map zegt hij dat het bij een paar bestanden niet kan. ik weet niet of dit er mee te maken heeft en dit aan te passen is..

kan iemand me helpen?
 
Ga eens naar mapopties en zoek naar de optie verborgen bestanden weergeven...
Zie je ze dan wel?
 
Heb jij misschien meerdere lokaale stationen in je PC (harde schijven?)
Het zou inderdaad heel goed kunnen zijn dat Azureus en Vista samen niet goed werken!
Als je echt maar 1 HD hebt zou ik het volgende doen:
Azureus iinstallatie ongedaan maken => naar Program files gaan op je HD =>de map van Azureus verwijderen => Azureus opnieuw donwloaden en instaleren.
Mocht dit ook niet helpen zou ik tijdelijk een vervangend torrent programma nemen totdat Azureus een nieuwe (Vista ready) versie uit brengt.:thumb:
 
ik heb hem al eens eerder verwijderd, opnieuw gedownload en opnieuw geinstalleerd. maar dat werkt dus niet.
ik heb één interne en één externe harde schijf.
 
Azareus staat geinstalleerd op de interne HD.

Maar misschien heb ik het probleem al opgelost.

In windows vista zit namelijk standaard zo'n beveiliging voor het verwijderen, aanpassen en toevoegen van bestanden in mappen die belangrijk zijn voor windows en de daarop geinstalleerde programma's. Wanneer je hier in wilt rotzooien vraagt ie 2 keer om bevestiging voordat ie het uitvoert.

De map waarin de voltooide bestanden uiteindelijk komen, is een submap van de azareusmap in de program files. Wellicht dat hij daarom die bestanden niet in die map wil zetten.

Blijft raar dat het me na herinstallie de eerste keer wel is gelukt om een bestand te downloaden. Ik moet daarbij wel zeggen dat dat bestand beschadigd in de map is gekomen.

Maar wat zou de oplossing kunnen zijn als het dat niet is?
daar ben ik dan alsnog benieuwd naar. waarom kunnen meerdere hd's de werking van een programma als azareus beinvloeden?

in ieder geval bedankt voor de hulp.

michiel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan