Azureus: NAT Ok maar test zegt connection refused???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Azureus zegt onderin het scherm dat de NAT Ok is maar als ik de NAT/firewall test doe geeft hij aan: :shocked:connection to your computer refused?????

Ik heb al een poging gedaan dit door te worstelen maar zie door de vele maren, mitsen, mogelijkheden en opties niet meer welke weg ik moet bewandelen om tot een optimale Azureus te komen.
Ik hoop eigenlijk dat een helpmeijer mij bij de hand neemt........:p

Ik zit bij Multikabel

Heb nog Easy maar ga naar Family-abonnement

Router is een Digiconnect Wireless 54 Mbps LAN (zit GEEN gebruiksaanwijzing bij hoe e.e.a. in te stellen). Deze router wordt nergens genoemd bij voorbeeldconfiguraties. Ik heb dus wel verbinding met Azureus omdat ik TCP en UDP heb ingesteld bij portforwarding en bij de Firewall iets heb ingesteld. Router is Upnp compatible maar als ik dit aanvink doet Azureus niks meer. Ik weet eigenlijk niet eens of ik deze instellingen wel had moeten wijzigen?

de NAT-button was afgelopen avond groen maar stond vanmorgen weer op geel met de vraag: NAT Ok? De test geeft nog steeds connection refused.

Oké!

Het ziet er naar uit dat dit dé oplossing is geweest: het groene balletje stond weer onderin het venster van Azureus :thumb: met de vermelding "NAT OK".

Zal de komende dagen bezien of dit zo blijft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan