Azureus niet meer werkzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

BOBO Ricky NL

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2005
Berichten
139
Hey luitjes....

Azureus is sinds kort niet meer werkzaam bij mij..... Ik heb het Helpmij Forum al afgezocht, en vond heel veel van die problemen, zonder dat iemand de vraag had opgelost.... Of ze zijn te lui om het knoppie helemaal onder in aan te klicken ( die zegt vraag opgelost ) of ze vinden het allemaal maar prima zo.... Rest wel mijn probleem.... Heb altijd met veel plezier kunnen downloaden met Azureus (Bittorent Client) maar sinds dat ik mIRC gebruik ( ook een download prog..... maar meer bekend onder de C++'s) maar hij dut niet meer..... Hij zegt steeds dat hij de conection timed out heeft.... maar dat vind ik vreemd want met mIRC ben ik gewoon aan het downloaden, dus aan mijn conectie ligt het niet.... Wie weet wat te doen? En kan het mischien ook an mIRC liggen??

Ik zie uw antwoord tegemoet

:rolleyes:

Ricky :cool:
 
Ja, en Nee.... Heb mIRC wel op de achtergrond lopen maar is niet aan het downloaden.... Staat alleen in de Quere verder niet..... Dus het is een beetje van bijden....

BTW, hoe kan ik deze vereniging steunen, doe me best om alle vragen te beantwoorden, maar zou ook graag het project willen steunen, aangezien jullie mensen zochten toch?? Zag dat je een senior member was ;)vandaar.... Niet de manier om het te vragen mischien.... Maar wel de enige die ik zo snel kon bedenken.... :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Je hebt toch wel gecontroleerd wat er gebeurt als je Mirc uitzet?

Helpmij kun je steunen door lid te worden.
€ 17,50 per jaar!
 
Geplaatst door Dick Borstlap
Je hebt toch wel gecontroleerd wat er gebeurt als je Mirc uitzet?

Helpmij kun je steunen door lid te worden.
€ 17,50 per jaar!

Zekers heb ik dat.... Maar hij blijft gewoon laag... Ook heb ik het geprobeerd met een bestandje wat mij niet intereseerde maar wat wel veer peers en seeds heeft, ook dat had geen effect, bleef de conection timed out fout zeggen........ Heb nu voor heel ff die Utorent draaien, omdat die toevallig wel ff goed download met de file die ik wou hebben, :D Dus ff w8en totdat die binnen is en dan over op BitLord.....

Geplaatst door Dick Borstlap
Helpmij kun je steunen door lid te worden.
€ 17,50 per jaar!

En waar kan ik me aan melden??

Groetjes

Ricky
 
Snap het niet. Eerst zeg je dat ie niet werkt, nu dat ie laag is. Bedoel je dat Azureus traag download?

Op de homepage zie je rechtsboven in de hoek een link "Steun Helpmij".
Die link staat er niet altijd, om het makkelijk te maken. :D
 
Ik heb mij dan in het eerste bericht misschien niet goed onderbouwd :( kijk.... Eerder toen ik Azureus samen met Emule gebruikte had ik geen problemen, maakte voor Azureus en voor Emule niet uit wat voor een bestand ik wou..... Hun deden daar hun gemiddelde tijd over...... (je kent het mischien wel) w8en w8en w8en, maar ja... voort wat hoort wat he :p

Maar sinds ik een maandje mIRC gebruik heb ik met Azuereus problemen, niet met Emule want dat werkt nog steeds goed ( snap die comotie ook niet helemaal rond Emule want ik krijg niet veel van die virusen, wel eens.... maar dan vooral met Game Cracks :mad:)

Zoek een goeie site of koop ze orgineel:thumb:

Azureus doet niet meer wat hij daar voor deed.... Hij download bijna niet meer van peers of van seeds.... Snap er niks van....

P.S. Zie die link niet hoor.... Ik ga naar www.helpmij.nl en daar rechts boven in staat dat niet hoor.... :(
 
Laatst bewerkt:
Ik zei al dat die link er niet altijd staat... ;) In de menubalk staat wel (altijd) de link 'vereniging'. Daar kun je je aanmelden.

Wat betreft je probleem... Als Azureus geen foutmelding geeft (hoewel? je had het over timed-out...) is er voor Azureus niets aan de hand, zou je zeggen.

Je zegt dat het probleem zich voordoet sinds je mIRC gebruikt, maar dat het nu niet meer uitmaakt of je mIRC aan- of uitzet.

Ik vind het lastig.
Wat voor up- / downspeed heb je?
 
Heb de link gevonden en me ook al aangemeld, nu ff het bedraggie betalen en ik ben lid :D Altijd goed om mensen te helpen.... :thumb:

Maar heb het probleem opgelost, heb nu een andere client, bitlord en kan daar gewoon met Azureus snelheden downloaden, heb natuurlijk nog niet alles getest maar het bestand wat ik wou is ie nu aan het downloaden :love:

Down : 2 MB
Up : 520 kb/s of zo iets..... Wel in de 500
 
Neee, niks sarcastisch!
Ik heb 2mb / 128 kb adsl, en ik heb down max 250 kb en up 15 kb. (De down is prima natuurlijk...)
 
Helpmij steunen? :thumb:
Zie de info in mijn handtekening.
 
Heb me al aangemeld :thumb:

Nu moest ik alleen ff het bedragje overmaken en dan zouden ze mijn lidmaatschap activeren.... Dus ben benieuwd :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan