azureus traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

sachak

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2004
Ik heb gisteravond voor het eerst Azureus geïnstalleerd en ben een film gaan downloaden. Het ging niet snel en heb m vannacht aan laten staan in de veronderstelling dat ie dan vanochtend allang klaar zou zijn.... er was vanochtend 12% gedownload!

Kan iemand mij hier tips over geven?

Azareus

Bij mij werkt ie altijd op de hoogste snelheid. Maar goed als er maar ,kinderlijk gezegd, weinig feeds zijn en weinig downloads dan zal de download ook niet verschrikkelijk snel zijn.

Wat voor verbinding heb je?
En heb je al gekeken naar je preferences (opties) in azareus. Niet dat je maar een beperkt kbps en beperkt aantal feeds hebt ingesteld voor downloaden.

Met welke zoekpagina zoek je?
www.disney.com

Laatst bewerkt door een moderator:
Er staan een aantal opties waarbij bij mij een max staat en erbij vermeldt staat 0 = ongelimiteerd en dat zijn;
max aantal connecties per torrent ; 10
max aantal connecties globaal ; 100
max geopende bestanden voor lezen/schrijven; 50

moet ik deze op 0 zetten??

ik probeerde te downloaden van ******vlieg.com

ik hoorde overigens vandaag wel van iemand die dit programma altijd gebruikt dat het wel klopt dat het downloaden erg lang kan duren..

@stanley19

We weten allemaal inmiddels wel waar we bittorrent downloads kunnen vinden, niets nieuws aan. Toch mogen deze links niet op het forum om gegronde redenen. Hou je ajb een beetje aan de verantwoordelijkheid... ;)

@sachak
Azureus neemt volgensmij uit zichzelf best goeie instelling uit de gekozen bandbreedte. Misschien heb je poort 6881 niet geforward, of zit je softwarematig met een firewall die dwars zit.

Ik heb dus inmiddels begrepen dat het klopt dat het dagen kan duren voordat je een film gedwonload heb. Ben nu iets meer thuis in het torrent gebeuren.
Zet mn vraag als opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan