azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelklip

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
hey ik download met azureus maar hij komt niet hoger dan 20kbp/s

Erg duidelijk:confused:

Heb je al naar de firewall gekeken en goed ingestelt?
Heb je een router die azereus blokkeert?

Iets meer informatie a.u.b.

hij wordt door windows firewall geaccepteerd en ook door de router

Wat bedoel je precies met geactepteerd?

Bij mij was het zo dat (voor eMule) eerst de poorten opengezet moesten worden (in de router) voordat eMule op volledige snelheid ging downloaden.

Heeft Azureus wel op hogere snelheid gedownload?

Idd iets meer info graag als je geholpen wil worden.
1. Welke poort heb je nu opengezet?
2.naam en type modem/router heb je?
3.Heb je in je xp firewall ook een poortnummer opgegeven?
Het is bij het downen van torrents sterk afhankelijk van hoeveel seeders je hebt en hun uploadsnelheid is.
Kijk deze link eens rustig door en open eens poort 49152 en kijk of het beter word.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door maikel9
Kijk deze link eens rustig door en open eens poort 49152 en kijk of het beter word.
49152 dus;)

Misschien kan je Azureus ook wel als programma aanklikken, maar ik blijf benieuwd welke router je hebt.

oke 1 ding snap ik niet
ik heb dus 3 pc's
ik zit in de eerste vakje welke nummer heb ik dan
heb ik dan 192.168.1.100 of 192.168.1.101

Nog effe uitleg over je xp firewall en vrijgave geven:ga naar start>configuratiescherm>windows firewall>uitzonderingen klik hier azureus aan en als die er nog niet staat programma toevoegen.
Azureus moet je er 2x hebben staan tcp en udp (zie bijlage)
Heb je die 2 er staan dan heb je het goed ingesteld.
En nu voetballen kijken.
sucses ermee.:thumb:

Voer het volgende uit op de computer waarvoor de poorten geopent moeten worden (voor het IP-adres):
- Ga naar start->uitvoeren.
- Typ het volgende in: cmd
- Typ in het opdrachtenprompt het volgende: ipconfig /all
- Zoek de regel IP-adres op.
Daarachter staat het IP-adres van de computer.

Het IP-adres van computer 1 hoeft niet opvolgend te zijn met computer 2. De één is bijvoorbeeld 92.168.1.101 en de ander 92.168.1.198.

?
Die nummers staan er wel alleen kan hij kiezen daar hij meerdere pc"s heeft.;)

Als het goed is gooit azureus zelf de poorten open als tijdelijke instelling. Is het niet gewoon zo dat de u/l-er (diegene waar jij van d/l) niet sneller dan 20/kb u/l??

Daarbij is azureus wel een ingewikkelde client en heb je plugins nodig om het gewenste resultaat te behalen. Misschien een andere client zoals bitlord eens proberen. Die runnen meestal in 1 keer goed ;)

En dan nog na het instellen van alle goede instellingen, de download wordt niet echt bepaald door jouw eigen systeem maar ook door de uploaders die het bestand aanbieden, vergeet dat niet.
Normaals als er genoeg aanbieders zijn willen er ook nog anders factoren mee spelen zoals locatie en route waarover het signaal verzonden wordt.
Ik denk zomaar dat alles wel goed staat bij je omdat het programma wel werkt en download maar dat je helaas te maken hebt met de factoren van buiten af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan