azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinekenbier

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2004
Berichten
43
kan iemand mij vertellen hoe ik zou kunnen downloaden met azureus.

Ik wil azureus gaan gebruiken maar nadat ik deze heb gedownload met daarna een bit torrent gebeurd er niets.
Men heeft me verteld dat ik mijn firewal moet uitzetten heb ik gedaan ook van de router.
ik zou mijn poort moeten forwarden kom hier echt niet uit !!!!!
maar nu lees ik op dit forum bij iemand met ongeveer dezelfde vraag dat azureus zelf zijn poort opent dat je dit niet zou hoeven instellen.
Ik weet het nu helemaal niet meer en ik wordt er gek van.
HELP MIJ AUB.

je leest wel ben een echte leek.
 
Ik neem aan dat je versie 2.3.0.4 hebt geinstalleerd. Dat is de nieuwste. Azureus gebruikt Java. Je moet er dan voor zorgen dat je Java up-2-date is. De nieuwste versie haal je hier op. Klik op de knop bovenaanom java te downloaden en installeer het. Herstart de pc en kijk of azureus het nu wel doet.
 
heb ik gedaan maar nu geeft hij de volgende tekst

gefaald om een listen poort UDP te maken
Controleer of andere aplicaties de poort gebruiken
Controleer ook of er een andere kopie van Azureus draait.
Van dit laatste weet ik het zeker dat dat niet is
ik heb het met meerdere pportnummers geprobeerd maar zonder resultaat
 
Wt geeft die tekst 'gefaald om een listen poort UDP te maken'? Azureus of in je router-config?

En bij het veranderen van die poort, heb je dan ook de poort veranderd in azureus? Ik heb alles op 6880 staan..

Dat ie aangeeft dat er twee versies zouden draaien is vaag en daar weet ik geen antwoord op.
 
hij geeft dit alles aan in een bericht vanuit azureus zelf
ik heb ook alleen via configuratie de poort verandert in azureus
 
Laatst bewerkt:
Dan ben ik bang dat je poort van je router toch echt handmatig opengezet moet worden. Als je daar echt niet uit komt kun je misschien als eerste een andere client proberen dan azureus. Bijv. bitlord. Als die het ook niet doet dan wordt het echt poorten openzetten.
 
nee het is niet gelukt. Heb Bitlord ook geprobeerd maar ook bij deze lukt het niet om maar een beetje beweging te krijgen.
Kijken ofdat het vandaag lukt ik heb nog een hele avond.
misschien kan iemand mij wel uitleggen in gewoon nederlands hoe ik een port moet forwarden
het is op een smc router
type nr 7804 WBRA
 
In normaal nederlands wordt moeilijk voor mij, maar ik heb wel een link voor je waar je wat kan lezen.. Helaas ken ik deze router niet dus ik kan je daarmee niet stap-voor-stap mee helpen.

Misschien is het verstandiger (nu je weet dat het probleem toch echt in de router zit) je probleem qua port-forwarding in een nieuw topic in de daarvoor bestemde sectie te plaatsen. De kans dat iemand het leest die precies weet hoe dat moet is dan vele malen groter..

Succes verder..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan