azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

verstraeten

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2004
hoi

is er iemand hier die mij zou willen uitleggen hoe ik azureus het beste geconfigureerd krijg.
want ik hoor dat je met azureus gemakkelijk tegen 100 kB/sec kan downloaden terwijl het bij mij nog niet tot aan de 10kB/sec geraakt.

alvast bedankt

Na de installatie krijg je een configuratiewizard. In deze wizard geef je aan welke poort azureus gaat gebruiken. Die zelfde poort moet je ook open hebben staan in je firewall om de beste resultaten te behalen.

Beste verstraeten,

Hierbij stuur ik je een Link waarin staat hoe je Azureus het beste kan configureren.

Wens je veel succes,,,, :thumb:

hoi

ik heb azureus zo ingesteld maar hoe komt het dat mijn downloadsnelheid zo afwisselend is?
een uur geleden kreeg ik maar rond de 10kB/sec, 5 min geleden kreeg ik opeens bijna 130kB/sec en nu is het weer terug gevallen naar ongeveer 30kB/sec.
waar ligt dat aan en waarom kan ik die hoge snelheid niet behouden?

Beste verstraeten,

dat heeft te maken dat je op dat moment met een trage seeder verbonden bent,
Leecher (Downloader)dit ben jij
Seeder (UpLoader)dit zijn zij

Azureus zoekt automatisch en verbindt met de juiste seeder, soms kan het zo zijn dat de seeder een trage upload snelheid heeft, vandaar dat het inderdaad soms kan verschillen, dat je op een moment wel 300 KBps download en soms wel 50 KBps,

heb je toevallig een plugin van Azureus gedownload die voor jouw je snelheid bepaald,
met de naam Auto Speed.... dat zou ook het kunnen zijn,

hoop dat ik je hiermee geholpen heb. :thumb:

nog een vraagje

waarom kan ik in azureus mijn verbindingsnelheid niet aanpassen?
dat kan ingesteld worden in die configuratiewizard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan