azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
784
hallo allemaal,
ik heb een vraag;
wat moet je doen om met azureus te downloaden?
ik heb hem al aan staan, maar ik weet niet waar ik iets kan intoesten.
ik wil bv een liedje horen, wat moe ik doen?
ltssrsssssss
 
Je hebt dus een bittorrent client geinstalleerd dat totaal anders werkt dan b.v. kazaa of limewire. je moet eerst zogenaamde torrent-files downloaden en die openen in azureus. Dan wordt pas het bestand gedownload en kun je het liedje beluisteren. Let wel dat bittorrent werkt met de wat grotere bestanden en niet zozeer met een mp3-tje van een paar mb. Meer info op bittorrent.pagina.nl
 
Wellicht als het jou om losse MP3"s gaat dat je beter een programma zoals Limewire of Ares kan nemen!

Met een programma zoals Azureus zal je ook weer sites meoten weten waar je torrebts vandaan haalt en die mogen we je hier niet geven. Zijn overigens met een beetje creatief internetten zo te vinden hoor.
 
Kalm,
even uit nieuwsgierigheid: hoe ben je aan Azureus gekomen?
 
azureus is via zdnet te downloaden.
cool bedankt voor de info ik ga aan de slag
:thumb: ltrsss
 
Ok, ik was namelijk een heel klein beetje nieuwsgierig naar de reden / oorzaak van je vraag hier.
Begrijp mij goed, ik wil niets afdingen aan je vraag (probleem), maar als ik het woord Azureus in Google intoets, dan is de eerste en de beste hit er al een waarin een tutorial wordt verstrekt. Dit geldt min of meer ook voor de volgende tientallen hits.............
Vandaar dat ik even nieuwsgierig werd:
-je bent in staat om een programma als Azureus te vinden,
-te downloaden en
-te installeren,
maar je was niet in staat om de 7 letters van het woord Azureus in Google in te typen en vervolgens de een na de andere handleiding te zien?

Daarnaast, is het handig / verstandig om een progje te installeren waarvan je niet weet wat het doet / gaat doen / misschien al heeft gedaan, zonder dat je weet hoe het werkt of waartoe het precies dient?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan