azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

oentje11

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
in dit forum staat ook al een vraag aangaande azureus blokt mijn internet maar, ik vraag nu toch hoe dit kan.
Bij is het nm zo dat hij tot 3 dagen geleden gewoon draaide met snelle waardes echter nu kom ik niet boven de 5 kb/ps uit, ook kan ik dan niet meer gewoon internetten, pagina's komen niet meer tevoorschijn snelheid is drastisch gedaal enz enz.
In mijn computje is niets veranderd ook de instellingen van azureus zijn het zelfde als voorheen.
Ik heb een chello clasic verbinding en een linksys router .

wie weet er raad??
greets oentje11:confused:

Heel toevallig had ik alfgelopen weken ook een soort gelijk probleem.

Ik weet niet of het op dit probleem van toepasing is.

Als je je router herstart > spaning er af en er weer op > gaat het dan wel weer goed..?

Is het na herstart wel weer goed en mocht het probleem na een paar uur of zelfs enkele dagen weer voorkomen ga verder met het onderstaande.

controleer je instellingen in je router. Let vooral op poort voorwaarding en speciale software programma instellingen.

Mocht het zo zijn dat dit inderdaad gewijzigd is buiten je eigen medeweten om, heb je waarschijnlijk je standaard inlog en ww er nog instaan. Wijzig dit en herstel je instellingen

Controleer dan of je ook een pc in je netwerk hebt die een virus heeft die in staat is deze instellingen in je router te wijzigen en zelfs je virusscanner op nonactief zet, want dit was namelijk het geval bij mij op een client pc.

Vraag mij niet hoe dit mogelijk is, de beteffende pc heb ik nu in onderzoek. Deze pc laat zich niet scannen maar geeft wel aan dat alle scan funtie goed zijn ed. Hier ben ik dus nog mee bezig.

heb het probleem al gevonden, het lag aan de wirreles ethernet kaart.
ik heb nu een lynksyskaart eringepompt en het draait weer als vanouds.

toch bedankt voor jouw reactie

greets oentje11

graag gedaan.....ehhh zet je de vraag dan ook even op opgelost...!

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan