Azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

black beauty

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2006
Berichten
23
hoi,
Wie kan mij helpen. Ik heb azureus versie 2.4.0.2 ik ben een film aan het downloaden van 4 gb en nu na 2.52 gb gedwownload te hebben krijg ik een melding van "fout-disk write error onvoldoende schrijfruimte beschikbaar, write fails, flush fails" terwijl ik ngo genoeg geheugen heb op mijn schijf (107gb)
groetjes
 
Waarschijnlijk heb je je schijf geformateerd in FAT32, dat is ook precies de limiet voor de bestands grote.

Werk je met XP dan je schijf omzetten naar NTFS en je probleem is opgelost (Dit normaal al standaard met XP).
Werk je win98 oid dan upgraden naar W2K is de enigste oplossing om met een NTFS geformateerde schijf te werken.
 
Bedankt voor je reactie. Ik werk inderdaad met XP "Werk je met XP dan je schijf omzetten naar NTFS " en hoe doe ik dit ??
alvast bedankt
 
Controleer eerst of je schijf op FAT32 of NTFS zie bijlage. Dit vind je in verkenner > deze computer > "klik met rechtermuisknop op de betreffende HD" en dan op eigenschappen.
Dan moet je een schermpje krijgen gelijk aan de bijlage.

Eigenschappen_HD.jpg

Is het FAT32 dan kan je bv met "Partion Magick" dit vrij eenvoudig omzetten naar NTFS met behoud van data, er zijn vast wel ander progjes voor die dit zonder problemen doen alleen ik weet zo even niet zo snel welke.
Misschien dat iemand anders op het forum daar een leuk oplossing voor aan kan geven.

Mocht je HD wel een NTFS formaat hebben dan is er wat anders aan de hand...!
 
Ik heb een FAT32 en hoe doe ik dat met Partion Magick omzetten svp uitleg
alvst bedankt
 
pm openen rechts klikken op hd ruimte optie convert. :)
 
CONVERT C: /FS:NTFS in je dosprompt en je bent klaar (c: voor je c:\ schijf, d: voor je d:\ schijf, etc);)
 
zie bijlage, Start PM op klik met rechter muisknop op de betreffende schijf > klik op convert en dan vervolgens NTFS.

PM-Convert.jpg

Bevestig deze stap, dit zal "apply" heten links onder in het scherm.
En dan zou moet het werken.

succes
 
blubjez zei:
CONVERT C: /FS:NTFS in je dosprompt en je bent klaar (c: voor je c:\ schijf, d: voor je d:\ schijf, etc);)

Mocht je geen PM hebben (de trial versie kun je weinig mee doen) is bovenstaande de oplossing
 
Mennsen ga toch over op een paysever, deze is 100 maal zo snel.
 
Of gewoon een beetje geduld hebben kost niks ;)
 
Als het om een liedje gaat is het geen probleem, maar gaat om een cd dan is het wat anders.
 
bedankt voor de reacties
maar moet ik nog eerst een back-up maken van mijn c-schijf ik en bang dat ik alles kwijt raakt.
 
blubjez zei:
CONVERT C: /FS:NTFS in je dosprompt en je bent klaar (c: voor je c:\ schijf, d: voor je d:\ schijf, etc);)

O ja ik heb inderdaad geen pm zoals ik gelezen heb kan ik dus weinig met een trial versie, maar hoe kom precies op convert C: aub specifiek uitleggen
Bedankt
 
humpe zei:
Mennsen ga toch over op een paysever, deze is 100 maal zo snel.

De vraag gaat niet eens over snelheid. Lees de vraag nog maar eens goed door
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan