Azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

proesmans

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2005
Berichten
147
Ik heb azureus gedownload en er waren allerlei problemen maar nu heb ik ratio op groen gekregen en 800,000 Users dit is goed, maar nu heb ik nog een Nat probleem, dat bolletje staat rood gekleurd en zorgt ervoor dat men gezichtje geel is en de snelheid van het downloaden 4 kb/seconde of minder is,

ik ben nu al meer dan een uur aan het klunze met dat nat probleem en heb al veel poorten geprobeerd, ik heb mijn firewall en viruscan uitgeschakeld en die van windows staat ook uit. ik vind het probleem niet, kan iemand mij helpen?
 
Wat voor modem heb je? Waarschijnlijk moet je daar nog wat poorten in openen
 
ik maak gebruik van een lan verbinding door dhcp toegekend, met de poort hierboven werkt het ook niet :( Nat blijft op rood
 
ik krijg hier juist de melding: if you ave a router/firewall pls check that you have port 49125 UDP opoen. decentralised tracking requires this.

Ik heb al men firewalls uitgeschakeld waar moet ik dan die poort toelaten bij men router?
 
En jou linksys heeft vast nog wel ergens een typenr opstaan..
 
ik heb nu ineens hetprobleem dat als ik azureus open en wil gaan downen dat me i.n er uitknald heb wanadoo live boxx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan