Azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwolle_maus

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2006
Ik heb al op internet gezocht maar ik kon niets vinden.

Ik heb gisteren Azureus gedownload, na een tip van een vriend van me.
Hierbij kan je ook via het programma zelf films, spellen, en muziek downloaden

Maar deze spellen (heb er nu 2 geprobeerd en met beide heb ik er last van) hebben een trail tijd. Na 1 uur spelen moet je het spel kopen. Weet iemand of het mogelijk is dit te veranders/ontlopen? Door misschien een bepaald bestandje te verwijderen ofzo?? (heb zelf dus geen verstand van computers)

Of werkt het gewoon niet, downloaden via de bestanden die op azureus zelf staan=

Het gaat om o.a. Civilazation IV.

Groeten En alvast bedankt:thumb:

Dat ligt er allemaal aan wat je hebt gedownload.
Bestanden staan trouwens niet op Azureus maar op andermans computer. Azureus is een programma dat het downloaden coördineerd.
Ik weet nu uiteraard niet wat je hebt gedownload aangezien er verschillende torrents zijn voor alles. Ik neem aan dat je een site gebruikt waar je een torrent van download? Je kan het beste altijd even kijken naar wat men over de torrent zegt,

Normaal doe ik dit ja. (ik download amper, maar als ik het doe, doe ik dit vanaf een site)
Maar bij azureus staan ze in het programma zelf:)

edit: er staat wat bestanden (zo'n 10.000 uit mijn hoofd) in een lijst als je azureus opstart. Programma´s(spellen) die ik van een site haal doen het wel gewoon en ook de films die ik van azureus af haal doen het. Alleen de spellen vanaf azureus zelf niet.

Laatst bewerkt:
Je haalt met azureus bestanden van een andere locatie. Azureus is zeg maar het tussenpersoon en bevat geen eigen bestanden behalfe het programma zelf.

Kijk even bij de spelen die je hebt gedownload of er een .NFO bestand bij is en open deze met kladblok voor eventuele instructies.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan