Babylon-toolbar en Sweetim verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

K71

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2010
Berichten
37
Heb op mijn pc 2 spyware programma's staan, Malwarebytes en Spybot
Bij malwarebytes werd er niks gevonden,maar bij spybot krijg ik steeds 2 dezelfde die ik ook niet verwijderd krijg.
Het gaat over Babylon-toolbar en Sweetim ,weet er iemand hier hoe ik deze 2 kan verwijderen?
 
Titel aangepast "Hulp nodig" zegt niets over je vraag/probleem.
 
ok bedankt. ;-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
beide zouden via het configuratiescherm moeten kunnen worden gedeinstalleerd.
 
:) ALS allebei ToolBars zijn ( ? ) kan je makkelijk met ''Toolbar Cleaner'' ( gratis is ! :D ) dat doen, en vervolgens browser ( of beter PC ! ) her-starten !

P.S. Mocht je ze NIET verwijderen kunnen, dan zijn ze ook niet meer toolbars ! :confused:
 
Laatst bewerkt:
beide zouden via het configuratiescherm moeten kunnen worden gedeinstalleerd.

Ben gaan kijken in mijn configuratiescherm en Sweetim stond erbij en heb ik dan ook verwijderd.
Babylon-toolbar stond er niet in...
Heb weer met Spybot gescant en ze kwamen er beide weer uit, dus dit heeft niks geholpen.:(
 
;) Gewoon doen het is zeer effectief !

P.S. Een goede tip ! ALS je via Toolbar Cleaner dat doet open je die, en het is ook beter Browser via taakbeheer sluiten ( en TaakB. laten aan staan ! ) pas dan je verwijderen kan die toolbaartje, vervolgens via taakbeheer zet je browser weer aan en her-start je PC ! :D
 
Laatst bewerkt:
Babylon-toolbar heb ik eruit gekregen maar de andere "Sweetim" krijg ik niet verwijderd.
Iemand nog een idee om deze ook te verwijderen.
 
:) Volgens mij die Sweetim ( is het ook toolbar ? ) in TaakBeheer actief is, en moet je dus eerst daar die uitschakelen vervolgens dan of via Programma's verwijderen of via die Toolbar Cleaner, ikzelf zal ook via regedit handmatig sporen van Sweetim gaan verwijderen enz..
Er zijn vele manieren nog hoe je dit verwijderen kan, bijv. via Revo unistal pro onder force manier ! ALS je precies Sweetim .exe adres plek weet ! en / of met bijv. Perfect Unistaller ( zie screenshot voorbeeld ! ) .. of je uiteindelijk ( ik heb zelf nog niet uitgeprobeerd die vond ik pas ! ) met ''SweetIM Removal Tool'' proberen wil ?

333wbuw.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik zal de ''SweetIM Removal Tool'' eens proberen .
 
SweetIM Toolbar ken ik nog niet ( of is het echt toolbar ? ) en wie weet, misschien toch lukt met die removal tool sweetIM te verwijderen , maar op andere kant wou ik zeggen dat ALS je toevallig Perfect Unistaller gebruikt bijv. en daar die onder vierkantje aan-gevinkt is, dan zie je zelf's verborgen bestanden ook, en dan kan je ook zeker SweetIM verwijderen ...;):thumb:
 
ik zal de ''SweetIM Removal Tool'' eens proberen .
Deze is niet gratis dus heb het niet gedaan.
Maar toen ik dit las:
maar op andere kant wou ik zeggen dat ALS je toevallig Perfect Unistaller gebruikt bijv. en daar die onder vierkantje aan-gevinkt is, dan zie je zelf's verborgen bestanden ook, en dan kan je ook zeker SweetIM verwijderen .
Dat kan ik beter dit eerst proberen.
 
:confused: Nee TK Babylon is bij h'm weg, maar lukt hem Sweetim niet verwijderen ...

P.S. En Babylon Toolbar heeft 100% NIETS met IncrediMail te maken, dat is een valse beschuldiging ! dit krijg je meestal en uitsluitend tijdens downloaden bij Cnet’s Download.com website, Babylon Toolbar is op andere kant helemaal legitiem, oorspronkelijk komt uit jaren 1995 uit Israel enz.. en is absoluut NIET gevaarlijk, maar wereldwijd klagen ze gebruikers enz.. dat zeer en zeer moeilijk te verwijderen is ( ? :D ? wat is vandaag moeilijk ? ) . Daardoor ongewillig of ongewenst bijna bij ieder mens Babylon Toolbar is ...:D

Een zeer uitgebreide verslag over Babyloon Toolbar lezen kan je hier -->>http://www.anti-spyware-101.com/nl/verwijder-babylon-toolbar
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook al Adwcleaner geprobeerd met SweetIM?
Anders raadt ik Malwarebytes aan. Die pikt het wel op :thumb:
 
Heb alles wat hier gezegd werd geprobeerd ,enkel de Babylon toolbar is verwijderd.
De sweet IM krijg ik niet weg.....nogmaals gescand met Spybot en als ik het vierkantje aanvink krijg ik te zien wat er in Sweet Im zit
krijg dan dit te zien:
SweetIM: [SBI $3C0145EF] Instellingen (Registerwaarde., nothing done)
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\SweetIM\simapp_id

SweetIM: [SBI $CA2339F3] Instellingen (Register sleutel, nothing done)
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\SweetIM
 
:confused: Maar heb je eerst in taakbeheer nagekeken of iets van Sweetim actief is ?? ALS maar wel zo is pas dan ga je alles dat uitvoeren wat je uitgevoerd hebt, maar je kan natuurlijk ook net zoals je nu aangaf beginnen eerst handmatig ( ! ! ) uit register een voor een alles proberen verwijderen wat op die betreffende Sweetim luid', dan kan je ook alle verwijderaar tools na gebruiken, belang is dat je tijdens elke dan ook verwijder-sessie in taakbeheer NIETS van Sweetim actief hebt ...


P.S. Kijk maar nog of je iets bij windows service's iets van Sweetim hebt ?? En zeer zenuwslopend en risicovol is uit register iets te verwijderen, duurt zeer lang voordat je tot laatste spoor van iets dat je verwijderen wil komt, ALS je dat doet moet je voor 101% zeker zijn dat je aan verwijderen iets dat op Sweetim luid en van die Sweetim Toolbar is !..

Kijk even die screenshot onder ( Die ken ik ook niet ! ), weet ik niet of jij dat ook ziet bij jou ??? :D
Toolbar.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Nee ,bij mij is het nog steeds niet gelukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan