babylon toolbar wil niet verwijderd (weer niet).

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Zit ineens weer met de hardnekkig te verwijderen babylon toolbar opgescheept.Had dat probleem al eens eerder en heb het toen met hulp van één of andere site opgelost door middel van klikken op start dan uitvoeren, dan een woord intikken dan uit de lijst verwijderen die dan in beeld kwam. Weet alleen niet meer welk "commando" het was dat je moest intikken. Dus of iemand hier dat misschien toevallig weet.

Ps zelf verwijderen uit add-ons heb ik al gedaan, en met gewoon zoeken (met dat hondje, je weet wel) ook wat verwijderd (maar dat hielp dus ook niet).

Laatst bewerkt:
Heb je het al eens geprobeerd te verwijderen met de Revo Uninstaller? Zo niet, download de installer en probeer het te verwijderen met de advanced mode. Revo haalt dan ook de resten weg die eventueel achterblijven. Succes. O ja, download de Free Version...

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Helaas (voor mij) kreeg het niet voor elkaar, kan advanced mode niet vinden, en gewoon lukte het dus niet, het programma staat er simpelweg niet tussen.

Heb je het al eens geprobeerd te verwijderen met de Revo Uninstaller? Zo niet, download de installer en probeer het te verwijderen met de advanced mode. Revo haalt dan ook de resten weg die eventueel achterblijven. Succes. O ja, download de Free Version...

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Niks hielp, maar mijn vorige vraag (met hetzelfde probleem) zweefde hier ook nog ergens rond op het forum, en daar stond het antwoord nog in vermeld, vergeet wel eens hoe het werkt hier, bedankt voor de moeite in ieder geval.

@poeperdiepoep: Topic is al een paar maandjes oud en dus niet aktueel meer. Mag dus met rust gelaten worden.
Tevens is het alleen plaatsen van een link ook niet toegestaan.
Beide had je kunnen weten aangezien je zojuist accoord gegaan bent met onze huisregels.

Slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan