babylon virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenikavanbis

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
nu heb ik onlangs het babylon virus binnen gekregen bij elke nieuw tabblad plaatst hij de link babylon.com in. Het betreft een frans bedrijf die ongevraagt installeert.

Wat wil ik hoe kan ik als alles geinstalleert is toch nog bij elk nieuw tabblad die link ernaar verwijderen(bij opties staat er een leeg blad maar dit wijzigen helpt niets)

Ik ben tevens opzoek naar het bovenliggend CA certificaat om alle software van betreffende bedrijf te blokken.

:confused: Misschien eerst via Revo unistaller pro. alle ongewenste Babylon onderdelen de-installeren, en via Internet opties babylon site blokeren ?? :confused:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
P.S. er zijn zoveel manieren voor ...:D

zeker en de uninstall volgde al onmiddelijk maar deze is het niet
ik heb ook de map onder programfiles verwijdert en de appdata map verwijdert.

Het heeft zich ergens in firefox genesteld zonder dat ik die bij opties kan verwijderen.

ps ik heb ook het hosts script aangepast om deze naar localhost te laten verwijzen. om niet meer schade te veroorzaken

Laatst bewerkt:
tijdelijke oplossing voor het probleem was deze regels in hosts file aanbrengen onderaan openen met kladblok
=>C:\Windows\System32\drivers\etc
volgende regels aanbrengen

#cirminalsites
172.0.0.1 babylon.com
172.0.0.1 search.babylon.com

volgend heb ik ook gedaan
C:\Users\ gebruikernaam \AppData\Local\Temp
leeg gemaakt

volgende is essentieel (merk op dat ***developers honderden variabelen gebruiken zelfs bij uninstall zijn ze niet verdwenen)
regedit drukken bij uitvoeren verwijderen van register variabele
HKEY_CURRENT_USER/SOFTWARE/Microsoft/Internet Explorer/Main
variabele
=>Startpage=>wissen
verder ook kijken onder de SearchScopes

HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/wow6432Node/Microsoft/Internet Explorer/AboutURLs
variabele
=>Tabs=>wissen

Laatst bewerkt:
update:
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\searchplugins
babylon.xml ()gewoon verwijderen
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
BabyFox.dll () gewoon verwijderen

om het "new tabblad link" naar babylon in firefox te verwijderen
typ je about:config in als url in firefox
bij filter ga je babylon typen en je met ze leeg maken ik zoek nog het instelling bestand om deze definitief te verwijderen.

Laatst bewerkt:
Dan heb je ook zeer handige functie bij Tune Up in onderdeel '' RegistryEditor '' via die kan je op vlotte manier hele register doorzoeken voor restjes enz...
4e80fe3fc943f-Babylon_1.gif

Laatst bewerkt:
update:
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\searchplugins
babylon.xml ()gewoon verwijderen
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
BabyFox.dll () gewoon verwijderen

om het "new tabblad link" naar babylon in firefox te verwijderen
typ je about:config in als url in firefox
bij filter ga je babylon typen en je met ze leeg maken ik zoek nog het instelling bestand om deze definitief te verwijderen.

yes, just follow this ~~

good luck~

Babylon search ellende bestaat nog steeds maar éénvoudig te verhelpen met een toolbar cleaner: http://toolbarcleaner.com/ veel succes met verwijderen van ongewenste toolbars

Is opgelost maar "virus = ongewenste activiteit op uw computer veroorzaakt door software van derderen". dus geef het de naam virus ipv hinderlijk

Is opgelost maar "virus = ongewenste activiteit op uw computer veroorzaakt door software van derderen". dus geef het de naam virus ipv hinderlijk

Nee laten we dit totaal anders noemen. Spyware , dat met jouw toestemming geïnstalleerd word.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan