Babylon

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky1234

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Ik weet niet of ik de vraag alhier goed gepost heb, maar dan toch: ik heb in mijn PC het zeer irritante Babylon. Verschrikkelijk is dat. Als ik het zo eens nalees op internet, dan is iedereen er zeer gefrustreerd door en vindt men het ook super erg.
Alle instructies van Babylon ten spijt: het lukt mij niet babylon te verwijderen.
Als ik een nieuw tabblad open (Internet explorer) en ik tik daar een willekeurig websdres in, dan komt babylon om de hoek kijken.

http://search.babylon.com/?q=www.si...SP_ss&mntrId=76e10997000000000000687f74de990f

Wordt er gek van.

Wie kan mij stapsgewijs op weg helpen. Ben je zeer dankbaar.

Het is er wel degelijk af te halen, ik heb het zelf ook een keer gehad, maar hoe weet ik niet precies meer.

Probeer eens om het programma te verwijderen (in confignuratiescherm), en daarna je browser te verwijderen.

Gr.

Hoi franky,
Als je 'babylon' opnieuw installeert dan kreeg je optie om hem te repareren of verwijderen.
Maar voor dat je aan begint kan je proberen met programma ‘Revo Uninstaller' hem te
verwijderen en verder nog register doorzoeken en dat programma verwijderen. Met register
moet je oppassen en voor dat je begint in register iets te verwijderen, back-up van register maken.
Succes…

babylon: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Dank je. Ik ga opnieuw installeren proberen maar hou eerlijk egzegd mijn hart vast!

Dank je, maar er wordt toch een back-up gevraagd dus een risico lijkt mij toch aanwezig.
Wat nu?

Het is toch eigenlijk schandalig wat Babylon doet. Kan de EU niet ingrijpen? Dit is toch Cookies-achtig??!!

to franky

maak je geen zorgen, kunt u negeren, de back-up verzoek. Het is alleen nodig voor het geval je verwijdert u een aantal verkeerde items. meestal back-up is niet nodig wanneer u handmatig te verwijderen. Babylon website daalt cookies in uw computer, maar deze cookies zijn niet veel schadelijk. slechte zaak is babylon werkbalk en kaper van het

Sorry - ik durf het toch niet aan.
Babylon is heuse onkruid en ze kunnen van alles in mijn PC gooien.

Ik wantrouw het volledig.

Opmerking:Vista of Windows 7 ? >> Alle tools steeds uitvoeren als admin.

Download AdwCleaner by Xplode naar je Bureaublad
4fd7622e028d5-AdwCleaner_00.jpg

Start AdwCleaner en klik Search
Na enige tijd opent een logfile (C:\ AdwCleaner[xx].txt) post de inhoud hier in het Forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan