back-up en weg licentie

Status
Niet open voor verdere reacties.

bryanwilms

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Berichten
251
hallo allemaal

toen mijn computer (win vista) kapot ging had ik met behulp van een recovery dvd het probleem weer opgelost.

maar wat nu: in het venstertje van hoe sterk je computer wel niet is (geen idee hoe dit heet)
stond dat hij de licentie niet kon registreren en het over 3 dagen weer zou proberen.

wat is dit? moet ik een nieuwe licentie kopen of moet ik helemaal niets.
(packard bell lastigvallen?)

allen alvast bedankt
 
Een nieuwe licentie kopen ? Nee de meegeleverde licentie is je leven lang geldig, aanschaf is eenmalig.

Het klinkt wel vreemd, maar de key is al eens geregistreerd dus vandaar dat deze geweigerd wordt. Is de key trouwens een OEM key of een losse installatie (OEM = Voorgeinstalleerd)

Ik denk dat even bellen het beste is, maar misschien zijn er anderen met dezelfde ervaring.
Ik heb zelf een packard Bell en NOOIT gebruik gemaakt van die nutteloze recovery CD, puur om dit soort akkefietjes te voorkomen.

Suc6 :thumb:
 
en waar zou ik dat dan kunnen doen??

(sorry maar met xp had ik nooit problemen)
 
Met Microsoft....

Neem aan met packard-bell. Microsoft gaat echt niet zomaar een nieuwe key geven ... sterker nog je hebt mazzel als je ze te pakken krijgt.

Ik raad aan even met packard bell te bellen. (weet niet waar je gezocht hebt, maar zeker niet goed !)
Houd je klantnummer en serienummer van je pc bij de hand, van wat ik weet een snelle service.
 
heb een paar keer gebeld en er wordt gewoon niet opgenomen dus als je zo'n computer koopt wordt je gewoon geflest

wat nu kan ik iets met microsoft??
 
heb een paar keer gebeld en er wordt gewoon niet opgenomen dus als je zo'n computer koopt wordt je gewoon geflest

wat nu kan ik iets met microsoft??

Met een packard bell wordt je inderdaad geflest. Vreemd dat er niet op wordt genomen, maar denk dat wij dan ook weinig voor je kunnen betekenen.
 

maar dan kan alleen als je geen oem hebt gekocht en dat kan aantonen met je s/n
anders 75€ (dan kan ik vista goedkoper krijgen.)
 
hallo bryanwilms ik heb hetzelfde brobleem gehad. ik heb ook windows vista van fujitsu siemens. toen ik vista weer had geinstaleert moest ik hem ook weer activeren, dat heb ik gedaan toen kreeg ik de melding dat het met de oude key zullen we maar zeggen niet meer ging.ik kreeg een beeld waar telefoonnummer op stond van microsoft amsterdam, en een code van 25 letters en cijfers die moest ik telefonich doorgeven en als die ok waren kreeg ik weer van hun een 25 cijfererigge code terug, die ik dan in de vakken op het scherm moest invoeren, dat gedaan en het was ok geactiveerd. ik hoop dat ik je hiermee een beetje op weg heb heholpen ik weet jammergenoeg het nummer van amsterdam niet meer, sorry.....
 
hallo allen

ik heb die vista troep er nu een paar dagen afgegooit en XP en linux geinstalleert (helaas werkt XP onstabiel

als iemand hier iets van weet hoor ik het graag!

alvast bedankt
 
heb de zooi nu maar laten repareren door de buurman maar toch allen bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan