Back up maken lukt plotseling niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Reth
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Reth

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
Regelmatig maakte ik back ups van de harde schijf. Deze back up sloeg ik op op een externe harde schijf. Ik werk met Vista Home Premium. Ik gebruik het programma dat je vindt bij het configuratiescherm (systeem en onderhoud). Het ging tot voor kort altijd prima, maar nu krijgt ik het bericht dat de back up is mislukt.
Ik heb het ook met een andere externe schijf geprobeerd maar ook nu krijg ik een foutmelding.

Wat kan er veranderd zijn en wat kan ik doen om het weer goed te krijgen.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Bijlagen

Dank voor je informatie. Ik heb het doorgekeken en het een en ander op de computer aangeklikt, maar dacht niet dat ik iets gewijzigd had. Toch kon ik op de ene harde schijf weer een back up maken. Daarna heb ik de andere schijf gedefragmenteerd en toen lukte het daar ook op. Dus nu heb ik mijn gegevens weer veilig opgeslagen.
Ik weet niet precies waardoor het nu opgegelost is, maar het belangrijkste is dat het weer werkt zoals het moet.

Nogmaals hartelijk dank voor de hulp.

Goed nieuws natuurlijk! :d

Wil je de vraag nog even op opgelost zetten? Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan