Back up maken Outlook Exchange

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy 1977

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Berichten
158
Hallo,

betreft Outlook professional 2010. Graag zou ik weten hoe je van je folders en e-mail simpel een back up kan maken naar een externe harde schijf. Het betreft een exchange omgeving dus de mail wordt bewaard op een externe exchange server. Kan er toch vanuit Outlook zelf een back up worden gemaakt naar een externe harde schijf? Dus zonder toegang tot de exchange server?

bvd
Roy
 
Als het een exchange (lees zakelijke) omgeving betreft dan wil je toch niet dat er allerlei onbeveiligde kopieen van je data gaan rondslingeren. Maar dat terzijde....

Je kunt gewoon een leeg .pst bestand aanmaken en daar al je email naartoe kopiëren. Dat .pst bestand bewaar je dan op een plek die jou het beste uitkomt.
 
Dank je! terechte opmerking dus daar wordt rekening mee gehouden. Kan je dan alles in 1 x kopieren of moet je dat map voor map doen?
 
Dat kun je per hoofdmap in 1x doen. Dus de hele inbox, sent items, etc. Submappen gaan dan gewoon mee
 
dank je,nog een laatste vraag: in outlook 2007 kon ik snel via NEW een pst bestand aanmaken. Weet je hoe dat in 2010 gemaakt kan worden?
 
File -> account setting -> account settings -> data files -> add


Gek genoeg levert dit een nieuw bestand op, goed verstopte optie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan