Betreft Windows XP Home + Outlook Express 6
Heb via Start/Alle programma's/Bureau accessoires/Systeemwerkset/Back-up een backup gemaakt van de mail. Met deze wizard kom uiteindelijk via C:\Document and Settings\Naam\Local Settings\Application Data\Identities bij de map met het lange nummer terecht. Je kunt niets anders dan deze aanvinken. Hiervan een back-up gemaakt.
Hoe zet ik nu de gemaakte backup terug?
Volgens: BackUp en Restore Mails Win2000 - WInXP.pdf
Als Windows / outlook express weer draait,
kopieer je de folders op zijn originele plaats terug.
C:\Documents and Settings\Naam\Local Settings\Aplication Data\Identities\map lang nummer
Ik heb met rechtsklik op de map met heel het lange nummer de backup geplaatst.
LET OP: klik rechts op de folder nadat je hem weer op schijf hebt gezet, klik eigenschappen en haal “alleen lezen” eraf!
Bij het Adres boek gaat het via C:\Documents and Settings\Naam\Applicationdata\Microsoft maar hier staat geen Adress Book in!
Wat nu??
Ook op submappen als daarom gevraagd wordt.
Dit gebeurd soms na kopiëren van de mappen.
Doe je dit niet, dan is je back-up nog niet bruikbaar.
MvGr.
Pierewiet
Heb via Start/Alle programma's/Bureau accessoires/Systeemwerkset/Back-up een backup gemaakt van de mail. Met deze wizard kom uiteindelijk via C:\Document and Settings\Naam\Local Settings\Application Data\Identities bij de map met het lange nummer terecht. Je kunt niets anders dan deze aanvinken. Hiervan een back-up gemaakt.
Hoe zet ik nu de gemaakte backup terug?
Volgens: BackUp en Restore Mails Win2000 - WInXP.pdf
Als Windows / outlook express weer draait,
kopieer je de folders op zijn originele plaats terug.
C:\Documents and Settings\Naam\Local Settings\Aplication Data\Identities\map lang nummer
Ik heb met rechtsklik op de map met heel het lange nummer de backup geplaatst.
LET OP: klik rechts op de folder nadat je hem weer op schijf hebt gezet, klik eigenschappen en haal “alleen lezen” eraf!
Bij het Adres boek gaat het via C:\Documents and Settings\Naam\Applicationdata\Microsoft maar hier staat geen Adress Book in!
Wat nu??
Ook op submappen als daarom gevraagd wordt.
Dit gebeurd soms na kopiëren van de mappen.
Doe je dit niet, dan is je back-up nog niet bruikbaar.
MvGr.
Pierewiet
Laatst bewerkt: