Back Up overschreven

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmmmvdv

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2000
Hallo,
ik heb een back up gemaakt van fotoos en nog wat andere documentjes.
Deze gebrand en op de computer uitgezet.
Daarna heb ik op het zelfde schijfje weer wat informatie opgeslagen. Een word document.
De eerdere informatie kan ik nu niet meer openen althans hij staat niet meer op mijn scherm.
Is deze info nu verdwenen of overschreven of is er nog een andere reddingsmogelijkheid om deze info boven water te krijgen?
Ik werk met windows 98 se.
Maarten

helaas

Zover ik weet, er van uit gaant dat je het over een cdrw disk hebt of een stukje harddisk waar dit gebeurdt is, helaas de nieuwe data overschrijft de oude dus die is niet meer op te vragen.
Op geen enkele manier zal ik niet hardop zeggen maar het zal mischien met hele dure recovery software nog wel te doen zijn, zolang het op je HD is gebeurdt, op een cdrw disk zal het zeker niet lukken.
Jij geeft namelijk toestemmnig om over oude ruimte heen te schrijven dus de pc doet zijn werk wel.
Sorry.
grtjs jjw

Backup overschreven?

Sorry dat ik weer wat laat reageer maar mijn probleem heb ik zelf op kunnen lossen.
Ga naar verkenner. met rechts op eigenschappen van het schijfje, volume aanklikken en dan kan je kiezen tussen "2" hoofdstukken.
En zie daar het ingebrande is weer terug welke je kan kopieeren naar de harde schijf.
Vraag opgelost. Maarten

Weer wat geleerd

Zo zie je maar dat ik ook nog wel eens wat kan leren.
Die wist ik ook nog niet, ik moet zeggen dat ik nog nooit geen cdrw discs hebt gebruikt.
Fijn voor je dat het weer goed is.

grtjs jjw

Re: Backup overschreven?

Geplaatst door mmmmvdv
Sorry dat ik weer wat laat reageer maar mijn probleem heb ik zelf op kunnen lossen.
Ga naar verkenner. met rechts op eigenschappen van het schijfje, volume aanklikken en dan kan je kiezen tussen "2" hoofdstukken.
En zie daar het ingebrande is weer terug welke je kan kopieeren naar de harde schijf.
Vraag opgelost. Maarten

Ik heb hetzelfde probleem, maar krijg bij de verkenner-eigenschappen nergens het woord volume te zien. Wat moet ik doen?? Ik gebruik XP. Help me....

overschrijving

Bij Windows xp zie ik die mogelijkheid ook niet.
Wel bij wWndows 98 se. klik op de schijf in de verkenner waarop je je schijfje heb gestopt.Eigenschappen. Daarna zie je het woord volume. Deze aanklikken en je bestanden kan je terugzetten op je pc. Eventueel daarna wel goed branden.
Maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan