back-up-probleem met Win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeRaBre

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2002
Ik heb een bijna identieke vraag hierover al eens gelezen, maar mijn foutmelding is net even anders. Hij luidt: Er is een probleem gevonden bij het uitvoeren van een backup van bestand. C:\windows\system32\config\systemprofile\pictures.fout (Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

(Voorafgaand aan deze melding, meldt mijn systeem dat de back-up enkele bestanden niet heeft gekopieerd of geback-upped o.i.d.).

Kan iemand me helpen?

groet

reactie op advies Vliegtuigfan over back-upproblemen Win 7

Bedankt voor dit advies, maar daar heb ik niets aan. Ik wil graag met mijn bestaande backupmethode aan de gang.
Kan iemand anders misschien helpen?
Dank alvast.

Staat dat bestand daar? Ik heb nog nooit van de extentie extensie ".fout" gehoord.

back-up-probleem Win 7

Ik zal dit z.s.m. nog even nakijken, en kom er dan op terug.

back-up-probleem Win 7

reactie op telwat's vraag:

Er staat inderdaad niet pictures.fout maar pictures. gevolgd door Fout: (Het systeem ....... etc).
Hopelijk weet iemand raad.
groet

back-up-probleem Win 7

Hallo allemaal,
Helpmij.nl vraagt me op mijn eigen vraag te reageren, zodat de vraag weer onder de aandacht wordt gebracht. Nou nu dus gedaan.
HELP! Nog geen oplossing.

Ik wil graag met mijn bestaande backupmethode aan de gang.
Hoi,
wil je dan ook ff aangeven welke methode/programma dat is?
En lees het volgende ook even:
Hoi,
Geef zoveel mogelijk info over je pc e/o laptop (merk/type e/o model/serienr. en welke versie v.h. besturingssysteem).
Hoe oud is je laptop/pc enz.
Geef ook evt. aan welke antivirussoftware e/o internetsecurity aanwezig is.
Wanneer is je probleem ontstaan, na een update, download, installatie v.e. programma of zomaar ineens?
Geef aan wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.
Succes verder met je vraag (dit is een standaard tekst).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan