Back-Up Systeempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruby33

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2009
Berichten
71
Hallo,

Ik had een vraag over het maken van een back-up systeempje.
Ik wou graag een usb aanschaffen (of hardeschijf) die bij inplugging alle data van het systeem kopieert naar de hardeschijf ik weet hou het automatisch starten van .exe enz. in zijn werking gaat maar wat is de code voor alles kopieren naar dezelfde schijf.
ik zit met deze vraag al een tijdje *ook met andere programma's* maar heeft iemand een sugestie?
alvast bedankt
m.bron
 
Nero Back it up agent kan je automatisch laten doen.
 
Domme vragen bestaan niet en toch weet ik er één:

waarom zou je dat in VB willen regelen, daar waar Windows dat prima zelf kan middels automatische backup?
 
Nee, maar dit is een forum en in een discussie zal lang niet altijd direct het antwoord in een reply zijn opgesloten. Soms zal er mogelijk eerst een (vervolg) vraag worden gesteld.................
 
Laatst bewerkt:
ja daar kan ik inkomen. maar men vraagstelling ging over de VBA want op andere programma's wil ik dit ook op toepassen. en dan wil ik niet eerst windows back-up.

mvg m.bron
 
Dat klopt, maar vanachter een beeldscherm kunnen wij met zijn allen lang niet altijd inschatten wat precies de kennis en vaardigheden van een topicstarter zijn.

Het kan zo maar zijn dat een andere topicstarter had gereageerd met : Oh, kan dat tegenwoordig binnen Windows zelf ook? In mijn '98 en later XP kon dat niet.

Jij hebt een vraag voor ogen en je kent je eigen computerkennis en vaardigheid. Degenen die jouw vraag lezen niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan