Back Up terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mantelsp

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2009
Hallo
ik heb de windows 7 op mijn laptop gezet daarvoor had ik XP maar van mijn outlook office 2007 had ik een back up gemaakt en op mijn usb stick gezet maar nu kan ik deze niet terugplaatsen omdat ik geen extensie heb van deze back up en weet niet hoe ik deze kan terugzetten kan iemand me daarbij helpen

dank u :confused:

Hallo
ik heb de windows 7 op mijn laptop gezet daarvoor had ik XP maar van mijn outlook office 2007 had ik een back up gemaakt en op mijn usb stick gezet maar nu kan ik deze niet terugplaatsen omdat ik geen extensie heb van deze back up en weet niet hoe ik deze kan terugzetten kan iemand me daarbij helpen

dank u :confused:

Hoe bedoel je extensie, het zou als je een goede backup hebt gemaakt een backup.pst moeten zijn. Zie je de extensie's niet of weet je niet welke het is.
Anders moet je even bij mapopties, zie bijlage een vinkje verwijderen.

Bijlagen

• Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    21,7 KB · Weergaven: 86
Laatst bewerkt:
nee nog niet opgelost waar kan ik deze mapopties vinden en het bestand hoe deze is opgeslagen zag ik net is BKF ???

het is een grote van 244 MB

groetjes

Laatst bewerkt:
nee nog niet opgelost waar kan ik deze mapopties vinden en het bestand hoe deze is opgeslagen zag ik net is BKF ???

groetjes

Heb je een backup gemaakt van outlook of een backup van je hele systeem, als je een backup van office outlook, dat is bestand exporteren, opslaan als backup.pst of eigennaam.pst, dit zou als je het goed gedaan hebt dan op jouw usbstick moeten staan.

Hoe kom je bij mapopties, ik heb geen Win 7, maar ik denk dat in het configuratiescherm die optie er wel bij staat, mapopties, tabblad weergave, en verder Extensies voor bekende bestandstypen verbergen, daar moet je het vinkje weghalen, klik op toepassen en ok. Dan kun je de extensies zien van bestanden.

Andere optie via de verkenner, bij vista dan dus ik vermoed bij win 7 ook, open de verkenner, ga naar extra en klik daar op, zie je daar mapopties staan en volg weer de rest.

Ik vermoed aan de grote van het bestand dat je een backup gemaakt hebt van meer als alleen outlook, dan moet je de backup openen met hetzeflde programma als je het gemaakt hebt en kijken waar de outlook bestanden staan.
Misschien moet je je beheerdersrechten nog aanpassen, maar ik heb nog geen ervaring voor de rest met Windows 7.

Laatst bewerkt:
hallo
ben weer een stapje korterbij de bestandsnaam heb ik nu kunnen veranderen ,maar krijg het niet open om het op te slaan omdat hij me vraagt om het met een programma open te doen maar van outlook staat er niets tussen en inderdaat het waren enkel e-mails waar ik een back up heb van gemaakt

groetjes

hallo
ben weer een stapje korterbij de bestandsnaam heb ik nu kunnen veranderen ,maar krijg het niet open om het op te slaan omdat hij me vraagt om het met een programma open te doen maar van outlook staat er niets tussen en inderdaat het waren enkel e-mails waar ik een back up heb van gemaakt

groetjes

Als het een .bkf is moet je het bestand volgens mij niet hernoemen naar een andere extensie maar terug zetten met het zelfde programma als waarmee je het gemaakt hebt en volgens mij is dat met de windows backup manager gebeurt.
Als het alleen van Outlook is vind ik het wel een erg groot bestand.

groetjes

.bkf is een NTBackup bestand. NTBackup was een onderdeel van XP om backups te maken maar bestaat niet meer in Windows7.

Volgens deze link is het wel mogelijk om voor elkaar te krijgen: http://www.winhelponline.com/blog/restore-bkf-file-ntbackup-windows-7-vista/

.bkf bestanden worden officieel gemaakt door Veritas Backup Exec. Microsoft had van hun een licentie gekocht om dit backupmechanisme te mogen gebruiken.

Blijkbaar hebben ze nu hun eigen methode ontwikkeld.

Veritas is ondertussen overgenomen door Symantec. Ze bieden een 60 dagen probeerversie van hun software aan: https://www4.symantec.com/Vrt/offer?a_id=51791
Wellicht kun je daar de backup mee terug zetten. Zorg er in alle gevallen voor dat je de backup terug zet naar een andere map/schijf en niet naar de oorsprongkelijke locatie.

Hallo
ik heb het item al tot in mijn outlook gekregen maar als ik die nu wil openen zegt hij , outlook heeft de toegang tot dit mogelijk onveilig item geblokeerd , nu is de vraag hioe kan ik deze deblokeren dat ik wel de toegang krijg .

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan