Back-up Word 2007 onleesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb veiligheidsbackups ingeschakeld in Word 2007. De eerste keer dat ik deze nodig heb blijkt die back-up volledig onleesbaar. Hoe zit dit ?? Waarmee maak ik zo'n backup leesbaar en waarom gaat op deze manier???

Mogelijk zijn de back ups beschadigd.
Word kan die soms herstellen
zie : problemen met beschadigde documenten oplossen
scroll daarvoor helemaal naar beneden tot het laatste punt.

mvg leo
Er is niets beschadigd, die rare tekens zijn verdwenen. Ik heb nu net gecheckt om te oefenen in wat te doen als ik een document kwijt raak om niet voor verassingen
te komen te staan. Dan krijg ik op de opslag plek het volgende te zien, zie bijlage.

Mijn vraag is nu dus eigenlijk: wat moet je precies dien als je een document wilt herstellen omdat je het bijv. per ongeluk heb weggeklikt. Maw hoe gaat dat in zijn werk. In 2003 zag je gewoon het document staan opgeslagen en wel. maar nu heeft microsoft kennelijk weer wat anders gevonden om het voor een leek vokomen onhanteerbaar te maken, of vergis ik me?? kijk naar dse bijlage, wat moet een gewone jongewn hier in hemelsnaam mee. Zo raak je je document zeker kwijt...

Bijlagen

• WORDOPSLAG2.png
    WORDOPSLAG2.png
    50,3 KB · Weergaven: 36
De autoherstel bestanden zijn voor als er iets misgaat tijdens het werken met word.
Zij zijn niet bedoeld als vervanging voor een back up.
Daar heeft word wel een functie voor.
Deze bestanden hebben als extensie .wbk en staan in dezelfde map als je document.
uitleg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan