Back up ?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

MC=angel

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2002
Ik hoor heel vaak van dat je je PC moet back uppen om t zo maar te zeggen. Maar hoe doe je dat nou eigenlijk. Ik bedoel moet je nou al je programma's op CD zetten of zo? Soms hoor ik wat over formatteren... of zit ik dan helemaal verkeer???

Het is verstandig om af en toe back-ups te maken van belangrijke bestanden. Je zet het bestand dan gewoon op diskette of cd-rom. Als je gaat formatteren, smijt je alles van je harde schijf, dus moet je ook belangrijke bestanden back-uppen.

Stomme vraag misschien, maar wat voor soort dingen (bestanden) slaan de meesten mensen op! Kan je bijv. ook je MSN lijst ergens opslaan?

Nou weet ik dat niet helemaal zeker, maar MNS lijst zit toch op de server van MNS?

En verder moet je alleen backuppen wat je zelf gemaakt hebt. Dus programma's zou ik niet doen omdat je die altijd weer van bijv. cd-rom opnieuw kunt instaleren.

Word documenten enz. zijn door jou gemaakt en die moet je bewaren op een backup.
Verder zou ik ook " je favorieten" van internet backuppen.

grt.
Martin

Een adressen bestan (bv email) kan ook bealngrijk zijn om te backuppen. Eigenlijk moet je van alles een back up maken wat je niet eenvoudig kan herstellen.

Oh ja da's waar... bedankt voor de tip. Ik heb pasgeleden ook maar effe mijn telefoon nummers opgeschreven van mijn mobiel.... stel dat dat ding kaduc gaat hahahahaha LOL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan