filip semey
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 sep 2003
mijn win xp werkt niet meer naar behoren. waarschijnlijk is dat mijn eigen fout dus ik wil het opnieuw installeren. op mijn hd staat een recovery program met daarop win xp. (een cdrom-versie heb ik niet). door die recovery uit te voeren, wordt win opnieuw geînstalleerd, maar de hd wordt ook geformatteerd (behalve die ene partitie). dus moet ik al mijn programma's & hardware drivers opnieuw installeren en daar ben ik toch twee dagen zoet mee. ik zoek dus naar een handiger manier om dat te doen. als ik een backup neem (van "mijn program files"), en die dan weer kopiëer naar dezelfde folder, gaan dan al mijn programma's weer ingesteld zijn? ik vrees van niet, omdat een heleboel DLL's en andere files ook in de win system folder terug moeten. ten tweede zal die folder waarschijnlijk te groot zijn voor één dvd. kan ik een back up spreiden over verscheidene dvd's? ik weet dat er zoiets bestaat als een "image back up". wat is dat precies en lost dat mijn probleem wel op? ik heb ook nog een tweede hd, kan ik daarop de back up zetten?