Back-up

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andre12345

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2005
Hallo !

Ik heb voor mijn eigen computer en om de computer van mijn vrouw te kunnen back-uppen een externe harde schijf gekocht van 180 Gig.
Wij werken met Windows-2000 Professional.

Het probleem is als ik met het programma systeemwerkset/Bureau-accessoires/Back-Up een totale back-up wil hebben van mijn compu. dat na 3,99 GB opslag het proces wordt gestopt met de mededeling :
" Het vaste medium is vol. U kunt geen back-up maken van alle opgegeven gegevens op dit schijfapparaat. De back-upbewerking wordt afgebroken"
Als ik dan kijk op de externe harde schijf wat hij tot dan heeft weggeschreven is dat 3,99 GB (4.294.967.648 bytes)
Tot 3 keer toe heb ik het geprobeerd , doch tekens bij deze hoeveelheid opgeslagen info stopt het proces.
Op de verwisselbare harde schijf is dan nog meer als 174 GB beschikbaar om te beschrijven.
De compu die ik wil back-uppen is 4 partities groot en ik wil totaal zo'n 30 GB backuppen

De leverancier zegt " ik kan u niet helpen , ligt buiten mijn verantwoording etc."
Wie o wie kan mij helpen ?

Welke partitieindeling heeft je externe hd? Fat32 of NTFS?

Bij eigenschappen van de externe Harddisk staat " bestandssysteem : FAT32

MVG André

Fat32 kan maar files aan van 4gb of minder.

Converteren naar NTFS is de oplossing voor je probleem

Hallo M@rio

Ik ga mijn externe schijf formatteren van FAT naar NTFS en kom straks even terug of alles is gelukt.
Geweldig zo'n forum !!!!!!!!!!!!!

MVG André

Yep , heeft even geduurd van FAT naar NTFS , maar de Back-up loopt nu en van de 30 GB is nu al 22 GB ge-backup-ed , dus dadelijk is alles o.k.
Hardstikke bedankt voor je ondersteuning M@rio !!!!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan