Back-up

Status
Niet open voor verdere reacties.

demeyer

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
ik heb een probleem mat Back-up op Win 7
hij blijft staan op Windows Backup 12% voltooid Windows- Backup wordt momenteel uitgevoerd - Bestanden naar F:\ kopiëren

wat kan ik doen?

demeyer

Onderbreken, de bestanden van F verwijderen, machine opnieuw opstarten en weer backuppen.

ik ben gestopt, heb F geformatteerd, opnieuw gestart, weer backup : blijft weer staan op 12%

demeyer

Betreft het een bestandsbackup of een systeembackup en hoe lang ben je blijven wachten op die melding van 12%?

het gaat over een bestandsbackup
na 9 min stond hij op 12%
21 min later stond hij nog steeds op 12%

ik heb de backup van dezelfde bestanden naar een andere harde schijf gestuurd en daar bleef hij niet staan op 12%

demeyer

Schakel je virusscanner eens even uit en probeer het dan nog eens.

k heb de backup gedaan met antivirus uitgeschakeld
was vlug klaar
maar ik kreeg het foutbericht dat hier in bijlage
moet ik daar iets aan doen ?

demeyer

Bijlagen

• fout.jpg
    fout.jpg
    32,2 KB · Weergaven: 30
Tja, nu wordt het voor mij wat lastiger. Feit lijkt mij dat je scanner dus de backup doet hangen, althans, je scanner detecteert dat er 'iets' met een 'verdacht' bestand gebeurt en daardoor ontstaat kennelijk het probleem. Het zou mogelijk dus het een of andere vervelend stukje spyware kunen zijn.
Zo te lezen denk ik dat het tijd wordt om jou door te verwijzen naar de 'collega's' van www.nucia.nl die een door jou geplaatst logje kunnen beoordelen. Heb je wel eens van Nucia gehoord? Logjes bekijken en beoordelen wordt namelijk sinds een jaar of 6 niet meer op de Helpmij gedaan.

Laatst bewerkt:
Beste gast0225,
ik ben al heel blij met wat je gedaan hebt
nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben met die backup
ik zal die website eens bekijken
hartelijk dank

demeyer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan