Back Web 8876480.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoogvlieger

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2000
Zone alarm vraagt telken s of er toestemming gegeven mag worden om bovenstaande pagina toegang te gevev, ik heb geeen flauw idee wie of wat dit is, ik klik dus telkens op nee maar de vraag komt telkens terug.
Kan ik toestemming geven of niet ?

Klopt ik heb onlangs iets geintalleerd van Logitech, als het niet schaadt vind ik het niet erg.

DUS BLOKKEREN OF NIET EN INDIEN BLOKKEREN HOE DOE IK DIT ?

Laatst bewerkt:
Hoi, heb je onlangs iets van logitech geinstalleerd?

Groetjes

Kan je wel accepteren hoor. Het is iig niet spyware, maar een onderdeel van Logitech-software.

Klopt Muurhond, maar ik vind het maar niks dat ze met alles moeten meekijken wat er op mijn pc gebeurd, dus zelf heb ik hem geblokeerd, je kan nooit met zekerheid zeggen wat ze doorsturen.

Groetjes

Hoi, sorry hoogvlieger ,voor dit late,misschien al te laat, antwoord maar ik zie juist dat je je bericht telkens aangepast hebt en dan krijgen wij geen mailtje dat je geantwoord hebt. Je kan beter "reageer op dit bericht" gebruiken. Als je van zone alarm de vraag krijgt om verbinding met het internet te maken, kan je dan niet aanduiden dat zone alarm je antwoord moet onthouden? Anders moet je scannen met spybot of/en ad-aware . Lees anders hier het eerste bericht maar eens goed door en plaats je log achteraan.:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=125554

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan