BackDoor.Jeemp

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendricus

Verenigingslid
Lid geworden
4 mrt 2002
Dank zij de update van AVG (m'n virusscanner) werd deze trojan(Backdoor.Jeemp) gesignaleerd .Makkelijk te verwijderen gelukkig.Mijn vraag is hoe dit rakkertje langs Spywareblaster, AdAware en Spybot heeft kunnen glippen? (of was ie nog te nieuw).Btw, zowel The Cleaner(antitrojan) als Housecall adviseerden 'm met AVG te verwijderen.

AVG : Backdoor.Jeemp. Nieuwe variant toegevoegd op 25 Maart.

Altijd moeilijk te zeggen of anderen hem ook kennen. Dr.Web heeft er ook een in zijn definities staan, maar de naamgeving per AV en AT software wil nog wel eens verschillen.
Zwaktebod van The Cleaner trouwens. Dat zou in het rijtje software dat je noemde de aangewezen slagman zijn.

Groetjes,

Pieter

Toch al geen geweldig prog. Laat ik maar blij zijn dat ie waarschuwde
rolleyes.gif

Geplaatst door hendricus
Toch al geen geweldig prog. Laat ik maar blij zijn dat ie waarschuwde
rolleyes.gif

LOL. Er zijn tijden geweest dat ze beter hun best deden, inderdaad.

Groetjes,

Pieter

Geplaatst door hendricus
Dank zij de update van AVG (m'n virusscanner) werd deze trojan(Backdoor.Jeemp) gesignaleerd .Makkelijk te verwijderen gelukkig.Mijn vraag is hoe dit rakkertje langs Spywareblaster, AdAware en Spybot heeft kunnen glippen? (of was ie nog te nieuw).Btw, zowel The Cleaner(antitrojan) als Housecall adviseerden 'm met AVG te verwijderen.

Spywareblaster, AdAware en Spybot zijn antispyware en niet antitrojan. Dat ze ook een aantal trojans verwijderen komt door de overlapping van spyware en trojans.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan