Backdoor.Trojan

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk&coy

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
hallo forum,
wij hebben een probleem met het weghalen van het virus: Backdoor.Trojan

deze is aangetroffen door norton. hij bevindt zich in: C:/WINDOWS/system32/wsrvdll

wij zouden hem graag willen verwijderen.
maar we weten niet hoe dat moet. we kunnen nergens vinden hoe je hem kunt verwijderen.

we hebben 2 computers aan elkaar gekoppeld via een router. Kan een Hacker dan toch binnen?

Groetjes en alvast bedankt.

krijg je een melding van norton dat hij hem niet kan verwijderen?
scan eens in veilige modus.
scan eens met stinger even doorlezen hoe het werkt.

Laatst bewerkt:
norton geeft aan dat het virus er is. maar norton kan hem niet verwijderen.

stinger downloaden doorlezen op die site en scannen word het wel verwijderd.
heb je windows me of xp dan moet je systeemherstel uitschakelen.

Hoi, ik had hetzelfde probleem, kon hem op geen enkele manier verwijderen.
Schijnt dat het virus in de internet explorer zit.
Ik heb gezocht op Google en de oplssing gevonden.
Je moet het programma :
http://www.snapfiles.com/get/moveonboot.html downloaden en dan de file opzoeken die je wilt verwijderen en bij de volgende reboot wordt de file verwijderd.
Het werkte bij mij perfect.
Succes ermee!!

Groetjes,
Karin ;)

Backdoor Trojan

Helaas zijn alle pogingen tot nu toe vruchtenloos om het backdoor trojan virus weg te krijgen. wie kan helpen.

Nog niet weg

Helaas Hous call scan treft 38 bestanden aan met een trojan virus. De scanner geeft aan dat hij er met name een niet kan herstellen. Hoe kan ik ze verwijderen zodat ze uit de pc gaan. Ik heb ondertussen al drie virusscanners iedere keer 2,5 uur laten lopen. Ze worden gevonden maar verwijderen schijnt niet te lukken.

Heb ook nog vernomen dat Kaspersky anti-virus personal virusscanner iets zou kunnen. Echter ik had graag eerst advies voordat ik de 4 en 5 scan maak zonder resultaat. Groet Henk en Coy.

De oplossing was het Kaparsky antivirus programma. Deze heeft alles kunnen verwijderen. Dank voor ieders bijdrage. Henk en Coy:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan