thecreator
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 mei 2008
Hallo ik heb een vraag over het verkrijgen van realtime van de backgroundColor.
Ik maak gebruik van de volgende colorpicker:
http://www.free-color-picker.com/color-picker-combo.php
en door het volgende kan je hem dan aanroepen:
Inpresipe werkt alles wel zoals het moet, alleen ik wil nou het id 'clrpck_01' gebruiken in een andere tabel met behulp van de 'style' attribuut.
bijvoorbeeld op de volgende manier:
alleen krijg ik dit niet voor elkaar want als het text veld verandert reageert hij er niet op vanuit de colorpicker, hij reageert en doet het wel als ik de kleurcode zelf zou veranderen.
Misschien dat ik het met een function vanuit javascript kan regelen alleen weet ik niet hoe...
Ik hoop dat jullie de vraag wat snappen vond het nogal moeilijk om goed uit te leggen.
Ik maak gebruik van de volgende colorpicker:
http://www.free-color-picker.com/color-picker-combo.php
en door het volgende kan je hem dan aanroepen:
HTML:
<input type="text" name="background_color" id="background_color" size="9" value=""> <input type="button" id="clrpck_01" onclick="showColorGrid3('background_color','clrpck_01');" size="1" value=" ">
Inpresipe werkt alles wel zoals het moet, alleen ik wil nou het id 'clrpck_01' gebruiken in een andere tabel met behulp van de 'style' attribuut.
bijvoorbeeld op de volgende manier:
HTML:
<table id="clrpck_01">
</table>
<input type="text" name="background_color" id="background_color" size="9" value="" onChange="document.getElementById('clrpck_01').style.backgroundColor = this.value"> <input type="button" onclick="showColorGrid3('background_color','clrpck_01');" size="1" value=" ">
alleen krijg ik dit niet voor elkaar want als het text veld verandert reageert hij er niet op vanuit de colorpicker, hij reageert en doet het wel als ik de kleurcode zelf zou veranderen.
Misschien dat ik het met een function vanuit javascript kan regelen alleen weet ik niet hoe...
Ik hoop dat jullie de vraag wat snappen vond het nogal moeilijk om goed uit te leggen.