Backlight TFT Toshiba stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

xantium

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Mijn backlight van mijn laptop heeft het begeven, maar telkens als ik hem heropstart gaat ie nog 15 seconden mee en daarna valt ie definitief uit. Is daar nog iets aan te doen zonder kosten? Zo nee, wat zijn de gemiddelde kosten daarvoor, kan ik beslissen of ik in een nieuwe investeer of niet.

Dank bij voorbaat

Mijn backlight van mijn laptop heeft het begeven, maar telkens als ik hem heropstart gaat ie nog 15 seconden mee en daarna valt ie definitief uit. Is daar nog iets aan te doen zonder kosten? Zo nee, wat zijn de gemiddelde kosten daarvoor, kan ik beslissen of ik in een nieuwe investeer of niet.

Dank bij voorbaat

geen garantie meer? en anders kan je toshiba even bellen ofzo. maar ik denk dat als et via hun gaat (zelfs via garantie) dat je hem wel eventjes kwijt bent.

Geen garantie meer helaas, anders was dat mijn eerste reflex geweest.

mvg,

Het betreft een Toshiba Satellite 110 - 178

EDIT: 3 jaar oud en redelijk intensief, maar correct behandeld

Laatst bewerkt:
ik heb op internet wel iets gevonden om je backlight er uit te halen.. voor als je goedkoop er 1 op de kop kan tikken. maar volgens mij is et een behoorlijk oude al. en als je dit zou doen. doe het met iemand die ervaring heeft. want het kan maar 1 keer kapot!

Oeps link vergeten (A)

http://www.fonerbooks.com/laptop_5.htm

@frankwannet haha had jouw post neit eens gezien. ook niet zijn edit. dus dan kan het best wel.

Hmm, zonet die link gelezen en dat wordt waarschijnlijk een nieuwe laptop kopen. Als ik 60€ aan een inverter spendeer, is het een kwestie van tijd voordat er de een volgend probleem komt.

Ik ga hem eens aan de tv aansluiten en dan zo alle bestanden die ik nog nodig heb overzetten, en daarna kijken voor een andere.

Hartelijk bedankt !

nja na 3 jaar kan et ook wel tijd zijn om nieuwe te kopen. want met de snelheid dat ze tegenwoordig dingen uitvinden ;)

Het is nu gwn een kwestie van de sponsor (mijn vader) te overtuigen om een nieuwe te kopen.

haha suc6 daarme:P gewoon zeggen heb hem nodig voor me school/werk (welke van toepassing is:P)

in het kader van de kreditcrisis hoop ik voor je dat deze sponsor wel voor je in de rij staat....:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan