backup adresboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

jmeeuwse

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2000
Dag,
Binnenkort moet ik aan een andere computer, nu is de vraag hoe een back-up te maken van het adresboek.
De situatie is :
Ik gebruik in Outlook Express 6 4 identiteiten.
Bij een identiteit heb ik een groep aangemaakt.

Wanneer ik nu bestand > exporteren > ander adresboek doe [ textbestand door komma's gecheiden ] en ik lees dat bestand zijn alle adressen netjes overgebracht maar de groep is dan niet apart te zien.

Alle mail adressen van de groep staan natuurlijk ook in de map "contactpersonen " maar niet alle adressen van de " contactpersonen " staan in de groep.

Wordt dit wel gedaan wanneer ik kies voor export > adresboek, wordt dan een WAB bestand, en kan dit geimporteerd worden vanaf Windows 98 [ nu ] naar Windows XP [ toekomstig ] ?

Kort om, hoe maak ik een back-up van alleen de groep ?

Alvast hartelijk bedankt voor de moeite.

Jaap.

Hoi je kan ook gewoon je map waar je adresboek in staat en je map van OE op cd fikken.....heel geen proggie voor nodig

ik gebruik het volgende zelf. Is wel payware, maar kan veel maar dan de normale backup programmas.

Een voor deel van dit programma is dat je per identiteiten een bakup kan maken. Adressboel
je passworden en Ok je favoriete.

Kijk ermaar eens naar.

Laatst bewerkt:
Je kunt, zoals Harmen_666 ook al zegt doodgewoon je hele wab meenemen.
Zoek even op *.wab en *.dbx.
Dan heb je alles bij elkaar.
Branden of in delen kopieren naar a:

Op je nieuwe pc dan in OE op Bestand klikken en kiezen voor importeren adresboek of berichten.

Heb je alles weer terug.

Bedankt allemaal voor de info.

Patric, ik heb ABF geprobeerd, dit doet precies wat ik wil.

Jaap.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan