Backup en Image maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Ik heb net een Seagate Backup Plus externe harde schijf aangekocht. JE kan er een backup mee maken van al je data, maar weet niet hoe er aan te beginnen. Dan zou ik er graag ook een Image willen opzetten. Maar hoe voor beide moet ik dit doen.
Lode

Zit daar misschien software bij? Heb je al de handleiding gelezen?

Ik ben al zo ver geraakt dat ik kan aanduiden welke bestanden iof schijven ik wil backuppen. Maar telekns komt er na heel lang te backuppen, laatste taak mislukt. Ik vind dit toch niet zo gebruiksvriendelijk
Lode

ALs de backup gemaakt is kan men dan gaan zien wat er allemaal in die backup staat. En kan men die dan file per file terugzetten of moet dat steeds gans in zijn geheel terug gezet worden.

Ik heb den indruk dat ik nog geen enkele keer een backup heb kunnen maken met SEagate

Ik heb een koop programma om te backuppen: Acronis true image. Kan ik de hele harde schijf backuppen naar een externe harde schijf, en of alles weer terugzetten, of alleen een bestandje...

Ik ben er in geslaagd een backup te maken van al mijn gegeven en kan dan zien welke file waar staat en dus individueel oproepen. Als ik nu zoals de instellingen zijn mijn externe aanleg dan worden de files die nieuw of veranderd zijn ge-updated. Besluit het is in orde en DANK voor de geboden hulp.
Lode

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan