backup maar welke map

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchjaspers

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2008
Berichten
158
hallo,

ik heb een backup gemaakt van mijn drivers met het programma Driver Genius Professional Edition en heb ze op mijn usb stick staan.

maar ik wil windows xp pro sp3 er op gaan zetten en als ik dat heb gedaan hoe moet ik dan de drivers er op zetten en in welke map?

ik heb mijn beeldscherm op de videokaart staan maak dat wat uit als ik hem op nieuw xp er op ga zetten want ik kan hem nergens anders op zetten.

ik heb 1 cd van het moederbord.
als het goed is is het een zelfbouw pc want heb de doos van het moederbord en ik zie nergens het merk staan.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:d
 
Ikzelf ben geen voorstander van dit soort proggy's.
Als driver genius dit kan backuppen, lijkt het mij ook logisch dat dit programma die backups kan terugzetten voor je.
Anders zie ik de toegevoegde waarde van dit soort proggy's niet.
 
hoe doet u dat dan met de backups?
in welke map staan de backups altijt?
maar als ik de nu opnieuw xp er op ga zetten maak dat dan niks uit dat ik mijn beeldscherm op de videokaart heb staan valt dan niet het beeldscherm uit als ik de nieuwe xp er op ga zetten want heb dan nog niet de driver van de videokaart
 
Laatst bewerkt:
hoe doet u dat dan met de backups?
in welke map staan de backups altijt?
maar als ik de nu opnieuw xp er op ga zetten maak dat dan niks uit dat ik mijn beeldscherm op de videokaart heb staan valt dan niet het beeldscherm uit als ik de nieuwe xp er op ga zetten want heb dan nog niet de driver van de videokaart

Uitvallen van je beeldscherm hoef je niet bang te zijn.
Je krijgt ten allertijde gewoon beeld omdat de standaard instellingen van toepassing zijn. De standaard drivers die windows gebruikt werken altijd als basis om het beeld te kunnen weergeven. Elke videokaart werkt hier op.
Na het installeren van de laatste drivers van je videokaart zal je die kaart ten voille weer kunnen benutten.
 
Ok dankje:thumb:
Ik heb nog wat op internet gekeken maar ik wil nu mijn C schijf gaan formatteren, maar heb al gelezen dat je wat moet downloaden en je pc moet opstarten. Je moet het met de diskette doen, maar ik wil het met een cd doen.
Weten jullie misschien waar ik dat dan voor de cd kan downloaden?
 
Ok dankje:thumb:
Ik heb nog wat op internet gekeken maar ik wil nu mijn C schijf gaan formatteren, maar heb al gelezen dat je wat moet downloaden en je pc moet opstarten. Je moet het met de diskette doen, maar ik wil het met een cd doen.
Weten jullie misschien waar ik dat dan voor de cd kan downloaden?

Met xp is dat niet nodig.
De xpcd is bootable, dus cd erin opstarten vanaf die cd, de setup wijst zich verder vanzelf.
De harddisk waar windows op komt te staan wordt dan geformatteerd.

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan