backup outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilma05

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2008
OPGELOST backup outlook express

ik heb een probleem, ik heb een backup proberen te maken van outlookexpress, (extra/opties/onderhoud/archiefmap/adres copieeren etc. .dbx bestanden gecopieerd)
ik kreeg toen naast de mappen het blokje met punten (weet niet hoe het heet maar zit tussen mappen en mapsynchronisatie) op de externe harde schijf wilde ik een map openen om te zien of alles erin stond. Kon ik niet openen, heb toen het blokje veranderd in openen met IE. Nu kan ik het nog niet openen, maar kan ook het teken niet meer terugveranderen.
En als ik in OE het hele rijtje opnieuw doe (extra...) dan krijg ik als ik het adres vd archiefmap (C:\Documents en settings\naam\local settings\application data\enz.) weer copieer de mappen met het IE teken.
Weet iemand hoe ik dit weer terug kan zetten zodat het oude teken erweer voorstaat?
Sorry voor het onduidelijke verhaal, maar misschien heeft iemand dit ook eens gedaan.
hoop snel te horen.
Of als iemand een simpeler manier heeft om een backup te maken, hoor ik het graag. alle emails staan er nu nog op.

Laatst bewerkt:
Wellicht dat je een systeem herstel kunt uitvoeren. bv naar gisteren, in ieder geval naar de dag voor de wijziging. Alles zal dan weer goed moeten staan.

Voor een backup van je mail, maak eerst een nieuwe map aan, bij voorkeur op een andere partitie. Geef deze een duidelijke naam. Gan nu naar het tabblad onderhoud en verwijs het adres naar de nieuwe map. OE zal na het opnieuw opstarten de mail hierheen verplaatsen. Wil je een backup maken, kopieer deze map dan naar bv. een USB stick.

Laatst bewerkt:
In de bijlage staat een makkelijke uitleg hoe je een handmatige backup kunt maken en herstellen.

Hoi de systeemherstel is gelukt, en heb nu de mappen naar een externe hardeschijf gecopieerd. dank je wel.
Paul, ik zal jou versie bij mezelf is uitproberen. dank je wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan