Backup & restore

Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
505
Bestaat er een progje om je wachtwoorden te backuppen en te restoren na de crasch of verwijdering, iedere keer als mijn wachtwoorden zijn verdwenen na een crasch van al mijn forums kan ik ze allemaal opnieuw gaan aanmelden dan wel inloggen. Zonder dat je het weet ben je ze kwijt wat mij gebeurde met de nieuwe Ad-aware 2007 te installeren, dus ze weer allemaal met het handje moeten invullen. Bestaat daar een programma voor dan wel waar en hoe heet het, mijn dank is groot.

groetjes, @xa.
 
Wachtwoorden van websites worden in cookies opgeslagen.
Cookies worden opgeslagen in de map met tijdelijke internetbestanden.

Eventueel kan je browser nog wachtwoorden voor je onthouden.

Trouwens:
iedere keer als mijn wachtwoorden zijn verdwenen na een crasch van al mijn forums kan ik ze allemaal opnieuw gaan aanmelden dan wel inloggen.

Al jouw forums crachen iedere keer??
 
backup

Ja het is een beetje wazig omschreven, de forums inlognamen en wachtwoorden zijn weg als ik bepaalde programma's installeer w.o Ad-aware pro 2007. Als je even niet oplet en je haalt het vinkje niet weg bij (cookies) dan ben je je ze al kwijt en kun je beginnen met al je inlognamen en wachtwoorden opnieuw aan te melden. Dat is wat ik bedoel met met iedere keer weer opnieuw aanmelden als je even niet oplet.

Groetjes, @xa.
 
Inderdaad, even goed opletten dat je de cookies niet wegstuitert :).
Overigens ruimt Ad-aware alleen foute cookies op (is het idee..)
 
Cookies

Mijn vraag is nog altijd, bestaat er een programma voor deze inlognamen en wachtwoorden te backuppen en te restoren.

groetjes, @xa.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan