Backup software niet aan de praat te krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pixie66

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2002
Berichten
45
Heb jarenlang naar tevredenheid gebruik gemaakt van Norton Ghost. Plotseling krijg ik het programma niet meer opgestart. Heb van alles geprobeerd en uiteindelijk de software maar verwijderd. Maar nu komt het rare: allerlei andere backupsoftware krijg ik of niet geïnstalleerd, of na installatie niet opgestart. Zo heb ik verschillende versies van Acronis True Image aan de praat proberen te krijgen. Ik krijg iedere keer de volgende foutmelding bij opstarten:

You do noy have enough privileges to get full access to all Acronis True Image Home functionality.

Daarna sluit het programma af. Heb ook al geprobeerd om op te starten via de optie 'als administrator uitvoeren'. Werkt dus niet.

Vervolgens een probeerversie van NovaBackup; startte één keer op, vervolgens niet meer.

Ik snap hier echt helemaal niks meer van en heb het idee dat er ergens diep in de instellingen een optie fout zit waardoor ik dit soort software niet meer werkend krijg. Andere software lijkt geen probleem op te leveren.

Ik werk met Vista met administratorrechten. UAC is uitgeschakeld.
 
Laatst bewerkt:
Zie nu dat de applicatie Novabackup wel vijf keer in taakbeheer wordt opgesomd, maar het programma opent niet.

De taak svchost staat wel vijftien keer in het taakmenu. Dat lijkt mij nogal vreemd. Zou het daarmee iets van doen kunnen hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan